مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه نمایش رویدادهای تقویم با امکان ثبت نام و رزرو Events Calendar نسخه ۲٫۰٫۳

افرونه Events Calendar آپدیت شد!

در این مطلب قصد معرفی افزونه ای را داریم که توسط آن قادر به ایجاد و نمایش بخشی به نام تقویم رویداد ها در گوشه ای از سایت خود خواهید بود.

افزونه حرفه ای Events Calendar Registration & Booking یک افزودنی کاربردی و قدرتمند برای وردپرس می باشد که به مدیر سایت این امکان را می دهد که تمام حوادث و رویداد های تقویم را مشاهده کند و امکان ثبت نام برای شرکت کنندگان را فراهم کند. ایجاد فرم برای شرکت کنندگان، ایجاد کوپن های تخفیف، پرداخت آنلاین، لیست شرکت کنندگان، جمع آوری رویداد های تکراری از جمله امکانات این افزونه می باشند.

افزونه-نمایش-رویدادهای-تقویم-با-امکان

توسط این افزونه می توانید در گوشه ای از سایت خود تقویم یاد آوری برای کاربران خود فراهم کنید. هنگامی که کاربران بر روی روز مورد نظر کلیک می کنند، لیستی از رویداد های آن روز برای کاربران نمایش داده می شود. وجود جستجوگر قدرتمند نیز کاربران را از رویداد ها با خبر می سازد. در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه Events Calendar Pro همراه باشید.

برخی از ویژگی های افزونه Events Calendar

  • قابلیت نمایش رویداد های روز های مشخص با کلیک بر روی آنها
  • وجود جستجوگر قدرتمند در افزونه
  • قابلیت نمایش افزونه در ابزارک ها
  • کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا
  • و …
نوشته شده در آگوست 20, 2016 / 4,368 نمایش / کد مطلب : 13018

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

84 + = 93