مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه ساخت نقشه سایت وردپرس Google XML Sitemaps

بار دیگر افزونه کاربردی را تصمیم گرفاتیم برای شما معرفی کنیم که از اهیمت مهمی هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو دارد و کار هر دو مورد را برای معرفی لینک های سایت آسان کرده و سهولتی در شناسایی لینک های سایت ایجاد می کند. ساخت نقشه سایت های ودرپرسی را خیلی از افزونه ها سئو انجام میدهد اما در بعضی مواقع مشاهده مشکل در ایجاد نقشه سایت هستیم که ناچار برای استفاده از افزونه ای تخصصی ساخت سایت مپ هستیم.

75sm7hsq

Google XML Sitemaps افزونه حرفه ای و تخصصی در زمینه سایت و مدیریت نقشه سایت یا همان سایت مپ هستیم که امکانات جالبی دارد که در بخش تنظیمات این افزونه قرار دارد. شاید در نگاه اول تنظیمات این افزونه بسیار پیچیده و مشکل به نظر برسد اما این گونه نیست و خیلی از تنظیمات باید به صورت پیش فرض باقی بماند و مقادیر خیلی کمی باید تغییر کنند که در مطالب بعدی سایت آموزش ویدئویی از تنظیمات این افزونه ارائه خواهد شد تا مورد استفاده شما کاربران قرار گیرد .

نوشته شده در فوریه 28, 2016 / 2,220 نمایش / کد مطلب : 13220

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

86 − = 83