مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه تهیه نسخه پشتیبان و بازگرداندان اطلاعات سایت BackupBuddy

به نسخه ۷٫۲٫۲٫۵ بروزرسانی شد!

همانطور که می دانید امروزه نگهداری و مراقبت از سایت باید به صورت حرفه ای انجام شود و یک مدیر سایت موفق باید تمام نکات مهم و مشکلات را پیش بینی کند تا مبادا روزی افسوس بی توجهی های خودش را بخورد!

در این روز ها سایت های بسیاری هک می شوند، اطلاعات فراوان و مهمی را به طور ناخواسته از دست می دهیم و هزاران اتفاقات ساده ای که باعث ایجاد مشکل در وبسایت می شوند. حال سوالی پیش می آید که چگونه از چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم!

download-backupbuddy-v7-2-0-5-ithemes-wordpress-backup-plugin

افزونه تهیه نسخه پشتیبان و بازگرداندان اطلاعات سایت BackupBuddy

ما افزونه ای به نام BackupBuddy را برای شما آماده کرده ایم که دوره نقاهت بعد از یک مشکل، توسط این افزونه سریع و آسان است. به راحتی این افزونه را از وان اسکریپت دانلود کرده و در سیستم وردپرسی خود نصب نمایید.

اگر نگران از بین رفتن محتوای سایتتان هستید و می خواهید امنیت بالایی در این زمینه داشته باشید، افزونه BackupBuddy را به راحتی در سیستم وردپرس خود نصب نمایید و با فعال کردن و استفاده از آن، دیگر نگران مشکلاتی در زمینه پاک شدن اطلاعات، هک شدن، از دست دادن محتوا و دیگر موارد مشابه نباشید.

نسخه قبلی این افزونه را تقریبا یک ماه پیش بر روی وان اسکریپت قرار دادیم و استفبال زیادی از سوی شما کاربران عزیز شد. امروز آخرین نسخه (نسخه جدید) را برای اولین بار برای شما عزیزان منتشر می کنیم. امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

نسخه های قبلی افزونه

شما می توانید نسخه های قبلی این افزونه را از لینک های زیر دانلود کنید.

دانلود نسخه ۷٫۲٫۱٫۱

دانلود نسخه ۷٫۲٫۰٫۵

دانلود نسخه ۷٫۱٫۶٫۲

دانلود نسخه ۷٫۱٫۵٫۶

دانلود نسخه ۷٫۱٫۳٫۱

دانلود نسخه ۷٫۱٫۲٫۱

نوشته شده در فوریه 26, 2017 / 6,972 نمایش / کد مطلب : 14445

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

61 − = 59