مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه ایجاد حالت مقایسه در محصولات سایت WP Product Review

اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که سایت فروشگاهی دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم از افزونه وردپرس WP Product Review استفاده کنید. این افزونه به منظور ثبت محصولات شما در صفحات دلخواه , امکان رتبه بندی محصولات توسط کاربران و همچنین ایجاد حالت مقایسه ی محصولات می باشد. با نصب افزونه وردپرس WP Product Review در سایت خود به کاربرانتان این امکان را می دهید تا بتوانند به راحتی محصولات مورد نظرشان را با هم مقایسه کرده و محصول درست را خریداری کنند.

79mbfi8m

همچنین به کمک افزونه WP Product Review می توانید بخشی را در سایت ایجاد کرده و در آن محصولات برتر سایت را به نمایش بگذارید که این کار خود باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

در بخش ابزارک این افزونه می توانید ویرایش های لازم را انجام داده و رنگ ظاهری ابزارک را متناسب با قالب سایتتان انتخاب کنید. اگر مخصولات شما مقاله می باشند می توانید دکمه ی دانلود را به بخش مطالب خود با کمک این افزونه اضافه کرده و در آخر توضیحات محصول یک بخش جمع بندی مطالب داشته باشید .

نوشته شده در مارس 2, 2016 / 2,423 نمایش / کد مطلب : 13399

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 3 = 2