مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزودن جستجو گوگل به وردپرس WP Google Search

احتمالا در بخش جستجو برخی از سایت ها با قابلیت جالب نوشتن عبارت جستجو در کادر سرچ سایت و فرا خوانده شدن نتایج از دیتابیس گوگل در خود سایت بدون مراجعه به google برخورد کرده اید، در واقع بدون مراجعه به گوگل از نتایج جستجو آن در خود سایت استفاده می کنیم اینکار علاوه بر افزایش ورودی گوگل به دقیق تر شدن نتایج حاصل از جستجو و کاهش فشار بر سرور سایت کمک می کند. پیش از این اشاره ای به اختصاصی کردن search گوگل کردیم که اکنون قصد آموزش کامل آنرا داریم. در این مطلب از وان اسکریپت به آموزش افزودن جستجو گوگل به وردپرس توسط افزونه WP Google Search می پردازیم تا بتوانید براحتی و بدون دردسر بخش سرچ گوگل را با سایت وردپرسی تان هماهنگ و همگام سازی کنید. تا انتهای آموزش همراه وان اسکریپت باشید.

افزودن-جستجو-گوگل-وردپرس-wp-google-search

افزودن جستجو گوگل به وردپرس توسط پلاگین

برای استفاده راحت تر از جستجو اختصاصی گوگل در سایت وردپرسی از افزونه WP Google Search بهره می گیرم. پس از نصب و فعال سازی پلاگین با مراجعه به پنل تنظیمات آن باید کد search engine ID که از گوگل دریافت کرده ایم را در فیلد تنظیمات افزونه وارد کنیم سپس صفحه هدف که بعد از کلیک بر روی عبارت یا ایکون جستجو نتایج گوگل در ان نمایش داده می شود را در بخش search page target url وارد میکنیم. افزونه قابلیت نمایش نتایج در برگه و یا در پنجره پاپ آپ را دارد همچنین برای نمایش جعبه سرچ می توان از ابزارک و یا کد میانبر در محل مورد نظر از قالب استفاده کرد.

نوشته شده در ژوئن 21, 2016 / 2,783 نمایش / کد مطلب : 15070

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =