مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

اضافه کردن امکانات عالی به ووکامرس با Booster for WooCommerce

اگر شما قبل از ایجاد فروشگاه اینترنتی با ووکامرس، با وردپرس کار کرده اید و وبسایت وردپرسی داشته اید حتما با افزونه ی Jetpack آشنایی دارید. این افزونه متشکل از چندین افزونه ی کاربردی است که با متصل شدن به منبع خود یعنی wordpress.com می توان به آنها دسترسی یافت و از آنها در حد نیاز استفاده کرد. در واقع این افزونه باعث افزایش سرعت و عملکرد در وبسایت می شود. به عنوان نمونه شما می خواهید بخشی برای پورتفولیوی سایت خود در نظر بگیرید، به جای اینکه ببینید چه افزونه ای برای ایجاد چنین بخشی مناسب است می توانید با کمک جت پک آن را نصب کنید.
البته بسیاری از قالب ها هستند که برای فعال شدن و درست کار کردن حتما باید جت پک را بر روی آن ها نصب کنید و گرنه بدون آن نقص های زیادی دارند. حال از بحث وردپرس بگذریم، جت پک برای ووکامرس نیز موجود است!

booster-for-woocommerce

این افزونه در ووکامرس امکانات بسیار زیاد و ضروری را آماده کرده که شما با اتصال به آن می توانید از تمامی امکانات آن در یک جا استفاده کنید و با این کار به عملکرد خود در سایت افزایش دهید.

افزونه Booster for WooCommerce

در افزونه ی جت پک برای وردپرس، پس از نصب افزونه ما باید به wordpress.com متصل میشدیم و با داشتن کاربری در آن اکانت خود را فعال می کردیم تا بتوانیم از جت پک استفاده کنیم. این کار بعد ها با موضوع فیلترینگ رو به رو شد که بسیاری از دوستان با آن مشکل داشتند. اما برای ووکامرس چنین امری وجود ندارد و پس از نصب افزونه به راحتی می توانید داخل وردپرس آن را فعال و تنظیم کنید.

نوشته شده در آوریل 10, 2016 / 2,591 نمایش / کد مطلب : 13904

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 1