مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

اسکریپت فارسی رادیو معدن radiomadan

1

اسکریپت فارسی رادیو معدن radiomadan

سلام دوستان همیشگی وان اسکریپت ;

برای امروز از وان اسکریپت یک اسکریپت کاربردی را به شما دوستان معرفی میکنم .این اسکریپت توسط یکی از کاربران وان اسکریپت (ali dosti) برای ما فرستاده شده است .

رادیو معدن radiomadan نام  اسکریپتی کم حجم، سبک، انعطاف پذیر و متن باز است، این اسکریپت به دیتابیس MySQL نیازی ندارد و از XML برای بانک کردن اطلاعات استفاده میکند، پرتابل است، یعنی شما برای انتقال کل محتوای سایت خود تنها کافیست از کل محتوا بجز فایل کانفیگ یک بک آپ تهیه کنید و در مسیر دیگر اکسترکت نمایید، بعد دوباره نصب برنامه آغاز میشود، با این تفاوت که پس از نصب تمامی محتوا به سایت باز میگردد بجز تنظیمات، که در یک دقیقه قابل انجام است. این اسکریپت از موتوری قدرتمند برای شناسایی قالب استفاده میکند یعنی برای اضافه کردن قالب به سایت کافیست بسته قالب را از اینترنت دانلود کرده و در پوشه “Themes” اکسترکت کنید. اسکریپت به سرعت قالب شما را شناسایی کرده و به لیست انتخاب هایتان اضافه می کند. شما میتوانید برای این اسکریپت افزونه های متعدد بسازید و آن را توسعه بدهید. امکانات و ویژگی های اسکریپت: پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی (۹۹% ترجمه) و راست چین، ارسال و مدیریت پادکست در قالب فایل صوتی ام پی تری و امکان ساخت بینهایت دسته بندی، خروجی فید آر اس اس برای ویندوز و آی تونز، قالبهای زیبا و متنوع و امکان ساخت و افزودن قالب و بسته های زبانی بیشتر، رایگان، سبک و کم حجم، نصب آسان، بدون نیاز به دیتابیس MySQL، قابل توسعه و کامل متن باز است.

 

پیش نمایش اسکریپت رادیو معدن

آموزش نصب اسکریپت ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بسته را دانلود کرده و در روت هاست اکسترکت کنید، آدرس دامنه روی هاست خود را در مرورگر وارد کنید، نصب با سه مرحله (۳ کلیک) انجام می شود

تمامی حقوق مادی و معنوی این اسکریپت متعلق به علی دوستی و رادیو معدن ایران است.

نوشته شده در فوریه 9, 2015 / 5,113 نمایش / کد مطلب : 11848

یک دیدگاه در “اسکریپت فارسی رادیو معدن radiomadan”

  1. سلام خطای Failed to open theme file میده لطفاً راهنمایی کنید چه قالبی رو باید توی نت سرچ کنیم؟؟

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 4