مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

اسکریپت بازی آنلاین سوال و پاسخ Quiz Game

در خدمت شما هستیم با اسکریپت بازی آنلاین سوال و پاسخ Quiz Game که فضای بسیار ساده اما خروجی حرفه ای را به نمایش می گذارد. این اسکرپت جزو برترین اسکریپت های موجود در نت (درزمینه پرسش پاسخ) می باشد. در ادامه به معرفی این اسکریپت می پردازیم. برای آشنایی بیشتر و دریافت این اسکریپت با ما همراه باشید.

quiz-game-html5-game

اسکریپت بازی آنلاین سوال و پاسخ Quiz Game

بازی آنلاین و تجاری Quiz Game از مجموعه ای از سوالات اطلاعات عمومی باجواب های چهار گزینه ای که تمامی این سوالات و جواب ها قابل تغییر نیز می باشند. از جمله ویژگی هایی که این اسکریپت دارد می توان به طراحی کاملا واکنش گرا , پشتیبانی و قابل لمس بودن با دیوایس ها و امکان اشتراک گذاری رکورد ها در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

امروزه اسکریپت های سوال و پاسخ بسیار هم از لحاظ سرگرمی و هم پشتیبانی ها، بسیار مهم شده اند و نقش بسیاری دارند. هم اکنون اگر نیاز به یک سایت و یا نیاز به صفحه ای برای ارسال پرسش و پاسخ در سایت خود دارید، ما به شما اسکریپت بازی آنلاین سوال و پاسخ Quiz Game را معرفی می کنیم. امیدواریم این اسکریپت مورد استفاده شما عزیزان وان اسکریپتی قرار بگیرد. موفق باشید.

نوشته شده در آوریل 17, 2016 / 4,971 نمایش / کد مطلب : 14205

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 60 = 63