مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

آموزش افزودن کاربر جدید در وبمستر گوگل

9fb9bt0j-Recovered

برای اینکار پس از ورود به بخش مدیریت وبمستر سایت خود، بر روی گزینه تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است (سمت راست و بالای صفحه) کلیک کرده و گزینه Users & Site Owners را انتخاب نمایید. توجه داشته باشد که این دسترسی تنها برای حساب های کاربری Gmail ممکن خواهد بود و نمیتوانید افراد را با آدرس ایمیلی غیر از آن ( مانند yahoo ) معرفی کنید.

wemaster-owners

در این بخش شما لیستی از کاربران وبمستر خود بهمراه میزان دسترسی و نوع نقش هرکدام مشاهده خواهید کرد. این لیست براساس آدرس جی میل افراد مشخص شده است.

برای اضافه کردن یک کاربر جدید با فشردن دکمه قرمز رنگ Add new user پنجره کوچکی مانند تصویر زیر برای شما باز خواهد شد که با وارد کردن آدرس جی میل فرد مورد نظر و انتخاب نوع دسترسی میتوانید امکان مدیریت وبسمتر گوگل و یا مشاهده آمارها با مسئولیت محدود را برای او فراهم نمایید.

اگر به هر دلیل قصد حذف یکی از کاربران و دسترسی او به وبمستر خود را داشتید با فشردن دکمه آبی رنگ Manage site owners را بزنید، با اینکار به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد که در پایین آن لیستی از کاربران قرار داده شده که با زدن دکمه unverify دسترسی هر کدام به وبمستر شما از بین خواهد رفت.

توجه داشته باشید که شما امکان حذف افرادی که خودتان معرفی کرده اید را خواهید داشت ولی اگر شخصی خودش را با یکی از روش های معمول وبمستر مانن آپلود فایل مربوطه در هاست بعنوان مدیر وبمستر سایت شما معرفی کرده باشد حذف او به این سادگی نبوده و باید در ابتدا فایل آپلود شده یا کد قرار داده شد در هدر سایت را پاک کنید.

اگر هنوز سایت خود را در وبمستر گوگل ثبت نکرده اید، بهتر است خیلی سریع این کار را انجام دهید زیرا در زمان ایجاد مشکلات مانند کاهش بازدید یا جریمه سایت بهترین مرجع برای یافتن دلیل اصلی و رفع مشکلات همین وبمستر تولز می باشد.

نوشته شده در فوریه 26, 2016 / 2,485 نمایش / کد مطلب : 13153

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 1