مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

کد مطالب محبوب وردپرس در هفته ماه و سال بر اساس بازدید یا دیدگاه

یکی از مواردی که در طراحی قالب وردپرس اهمیت خاصی دارد و به آن توجه می شود بلوک نمایش مطالب پربازدید یا محبوب سایت در بازه های زمانی مختلف است، به عنوان مثال در سایتهای موسیقی معمولا آهنگهای پربازدید ۷ روز گذشته را در ستون کناری پوسته نمایش می دهند و یا در سایتهای دانلود نرم افزار مطالب پربازدید در بازه های زمانی هفته، ماه و سال نمایش داده می شود. از مزایای نمایش مطالب محبوب وردپرس در سایت آشنایی بیشتر کاربران و بازدیدکنندگان با نوشته های پرطرفدار است همچنین خود مدیر نیز میتواند با سلیقه بازدیدکنندگان سایت آشنا شده تا در موضوعاتی که از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند مطلب ارسال کنند و در نهایت بازدیدکننده بیشتری جذب سایت شود. در این مطلب از وان اسکریپت کد مطالب محبوب وردپرس در هفته ماه و سال بر اساس بازدید یا دیدگاه معرفی می شود پس تا انتها همراه ما باشید.

کد-مطالب-محبوب-وردپرس-هفته-ماه-سال

کد مطالب محبوب وردپرس در بازه های زمانی مختلف

عموما به سه روش پربازدید ترین نوشته ها و پستهای دارای بیشترین دیدگاه (پر بحث ترین پست ها) یا مطالب دارای بیشترین لایک در وردپرس می توان برترین مطالب سایت را تشخیص داد. اگر می خواهید مطالب محبوب بر اساس بازدید مرتب شوند ابتدا باید افزونه WP-PostViews را نصب و تنظیم کنید تا شروع به شمارش بازدید هر نوشته کند سپس از کد یا کوئری مربوطه استفاده کنید اما اگر قصد دارید برترین مطالب سایت بر اساس دیدگاه نمایش داده شود نیازی به نصب هیچگونه افزونه ای ندارید و تنها با استفاده از کوئری آن و تعیین بازه زمانی مورد نظر میتوانید اینکار را انجام دهید.
برای راحتی کار شما کوئری های لازم در فایلی آماده دانلود شده که میتوانید آنرا از این لینک دانلود کنید.

افزونه مطالب محبوب وردپرس

اگر میخواهید بجای کد توسط افزونه برترین مطالب سایت را نمایش دهید میتوانید افزونه محبوب و کاربردی WordPress Popular Posts را استفاده کنید. بعد از نصب و فعال سازی افزونه از بخش ابزارکها ویجت مطالب محبوب را در بخش مورد نظر قرار دهید و تنظیمات ساده آنرا که عبارت است از تعیین مطالب بر اساس بازدید یا دیدگاه، تعداد لینکهای مورد نمایش، بازه زمانی لیست کردن نوشته ها، نمایش تصویر شاخص و خلاصه مطلب و … را انجام دهید و در نهایت بر روی ذخیره کلیک کنید.
علاوه بر ابزارک میتوان از کد مطالب محبوب وردپرس مخصوص افزونه نیز استفاده کرد برای اینکار با مراجعه به بخش پارامتر از مدیریت افزونه میتوانید توابع لازم جهت ساخت کوئری را مشاهده کنید.

نوشته شده در ژوئن 11, 2016 / 2,956 نمایش / کد مطلب : 14924

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

55 + = 64