مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

چگونه فونت بسازیم؟

با یکی دیگر از آموزش های وان اسکریپت در زمینه طراحی خدمت شما عزیزان هستیم. امروز قصد داریم مقدمه ای در رابطه با طراحی و ساخت فونت دلخواه را آماده کنیم تا شما هم به راحتی بتوانید با کمی تلاش فونت دلخواه خود را بسازید.

با استفاده از پکیج هایی نظیر گوگل فونت و Typekit که دارای هزاران فونت مختلف می باشند گزینه های بی شماری برای انتخاب فونت درست برای وب سایت شما وجود دارد. با این وجود در برخی مواقع محدودیت هایی برای انتخاب فونت هایی وجود دارد که توسط بعضی از کاربران طراحی شده است.

font-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%81%d9%88%d9%86%d8%aa-%d8%a8%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c%d9%85%d8%9f

راه های متعددی وجود دارد تا اینکه فونت دلخواه خود را طراحی کنید و از آن استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به یخش فونت به مقالات دیگر هم دسترسی داشته و از آن ها استفاده نمایید. این مقاله به شما ابزار هایی جهت طراحی و استفاده فونت سفارشی شده را می دهد.

چرا طراحی فونت شخصی؟

طراحی فونت توسط طراحان خیلی تکنیکی می باشد و همچنین هزینه بر و زمان بر است.

به عنوان یک سرگرمی جالب طراحی فونت ساده با استفاده از ابزاری نظیر handwriting converter می تواند آن چیزی باشد که شما نیاز دارید.

در نهایت شما برای استفاده دیگران فونتی طراحی می کنید  که این فونت نیازمند این هستش که زمان خود را صرف توسعه آن نمایید.وهمچنین وقت و زمان خودرا برای نرم افزار های پیشرفته قرار دهید و حتی هزینه هایی برای آن پرداخت نمایید.

برخی از ابزار های های عمومی برای ساخت فونت دلخواه

ابتدا نگاهی به برخی از ابزار های عمومی می پردازیم برای افرادی که بخواهند به عنوان سرگرمی فونت شخصی طراحی کنند.این راه حل ها می توانند نقطه شروع خوبی باشند برای کسانی که می خواهند به صورت تکنیکی و فنی فونت خود را طراحی کنند.

PaintFont: این سرویس به شما این امکان را می دهد تا دست خط خود را به فونت تبدیل کنید و یا از فایلی که اسکن شده به عنوان فونت استفاده نمایید.

FontStruct: توسط FontStruct شما می توانید فونت خود را با استفاده از شکل های هندسی طراحی کنید.

Metaflop: این ابزار به شما این امکان را می دهد تا فونت های ساده و آسان را سفارش سازی کنید و با استفاده از پارامتر های ساده آن ها را طراحی نمایید.

در مقالات بعدی آموزش قدم به قدم طراحی فونت را برای شما آماده خواهیم کرد! باما همراه باشید.

نوشته شده در اکتبر 17, 2016 / 4,223 نمایش / کد مطلب : 15761

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

36 + = 38