مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

نحوه آشنایی مشتریان با فروشگاه اینترنتی با YITH WooCommerce Surveys

تا به حال پیش آمده که در بعضی سایت ها چه فروشگاهی و چه غیر فروشگاهی در هنگام پر کردن فرم هایی از قبیل ثبت نام و عضویت و تکمیل فرم برای خرید محصول با فیلدی برخورد می کنیم که از ما سوال می کند از چه طریقی با وبسایت یا فروشگاه آنها آشنا شده ایم. شاید بارها پیش آمده باشد که به خود بگوییم چه سوال بی ربط و مسخره ای! اصلا به چه کار صاحبان این وبسایت میخورد؟ و از این قبیل سوالات.

yith-woocommerce-surveys-768x242

اما بیایید این سوال را از دیدگاه خودمان که حال صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستیم بررسی کنیم. اگر ما چنین فیلدی در فرم تکمیل مشخصات جهت خرید محصول ایجاد نماییم و مشتریان ما به این سوال پاسخ دهند، ما از روی پاسخ های آنها متوجه خواهیم شد که کدام مسیرها بهتر مشتریان را جذب کرده و تمرکز خود را بر روی آن موارد بیشتر میکنیم و به عبارتی سرمایه گذاری خود را بر آن موارد بیشتر می کنیم تا به نتیجه ی مطلوب تری برسیم.
مثلا فرض کنید اکثر مشتریان بگویند از طریق موتورهای جستجو ما را پیدا کرده اند! مسلما باید فعالیت های خود را برای موتورهای جستجو بیشتر کنیم و محتواها و محصولات بهتری را عرضه کنیم تا پیروز میدان باشیم. اما چطور این فیلد را در فرم مشخصات خرید محصول اضافه کنیم؟

افزونه YITH WooCommerce Surveys

با کمک این افزونه می توانیم بخشی را جهت نظرسنجی از افراد به کار ببریم و از آن ها بپرسیم که از چه طریق با ما و فروشگاه ما آشنا شده اند.

خصوصیات اصلی افزونه

  1. امکان ایجاد حداکثر سه پاسخ برای سوال وجود دارد.
  2. پاسخ ها طبقه بندی می شوند.
  3. مدیریت وبسایت می تواند پاسخ مشتریان را در صفحه ی سفارشات ملاحظه کند.
نوشته شده در مارس 18, 2016 / 2,538 نمایش / کد مطلب : 13764

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 65 = 66