مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

مرتب سازی نوشته و برگه در وردپرس با افزونه Post Types Order – نسخه جدید

Post Types Order یک افزونه وردپرس است که با استفاده از این افزونه می توانید نوشته ها و برگه های خود را به صورت دلخواه مرتب سازی و در سایت به نمایش بگذارید. یک مثال : برخی از سایت های آهنگ یا سایت های مشابه آهنگ، مطالبی منتشر می کنند که بصورت اخباری و یا آهنگ بزودی است (بزودی منتشر می شود) خوب حالا باید پست این آهنگ یا نوشته به صفحه اصلی سایت منتقل شود که وبمستران مجبور می شوند تاریخ رو دستکاری کنند و این امر ممکن است برای سئو مناسب نباشد. با استفاده از این پلاگین می تونید نوشته مورد نظر خود را در اول مطالب صفحه اصلی قالب وردپرس خود به نمایش بگذارید. همیشه با ما باشید تا یک قدم جلوتر باشید.

مرتب-سازی-نوشته-و-برگه-در-وردپرس

همین حالا افزونه Post Types Order را از وان اسکریپت دانلود کرده و به راحتی نصب کنید. پس از مدتی استفاده از این افزونه، حتما یکی از مهم ترین افزونه های وردپرسی مورد علاقه شما خواهد شد.

screenshot-1

نوشته شده در می 9, 2016 / 3,084 نمایش / کد مطلب : 14468

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

48 − 38 =