مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ساخت یک موزیک ویدیوی زیبا و خلاقانه با دستگاه‌های اپل

applemusicvide4o

گردهمایی یک موسیقی زیبا، انیمیشنی بکر و دستگاه‌های خوش فرم اپل تولید یک موزیک ویدیوی خلاقانه توسط گروهی اکراینی را حاصل کرده است.ذوق و شوق هنری همیشه در یک موزیسین بیش از افراد عادی ظهور داشته و این مسئله هنگامی تمام زوایای پنهان خود را رو می‌کند که این موزیسین دست بر روی یکی از پاک‌ترین احساسات انسانی یعنی «عشق» بگذارد…گروه موسیقی اکراینی Brunettes Shoot Blondes به تازگی دست به تولید یک موزیک ویدیو با مضمون عشق و با استفاده از دستگاه‌های تولیدی اپل زده استدر این موزیک ویدیو شش آیفون، چهار آیپد، یک آیپاد و سه مک بوک حضور دارند و در کنار یکدیگر به همراه انیمیشنی خارق‌العاده و یک موسیقی گوش نواز اثری بسیار زیبا را خلق کرده‌اند. لازم به ذکر است تمام ویدیو در یک برداشت و به شکل کاملا زنده فیلم‌برداری شده است.

می‌توانید این موزیک ویدیو را از این لینک دانلود کنید. برای دریافت کیفیت‌های HD نیز می‌توانید به لینک یوتیوب آن مراجعه کنید.

نوشته شده در سپتامبر 22, 2014 / 2,979 نمایش / کد مطلب : 10918

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

69 + = 77