مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

رعایت استاندارد های طراحی سایت برای افزایش سئو سایت

استاندارد های طراحی سایت یکی از مهم ترین قدم ها برای افزایش سئو سایت می باشد ، موتور های جستجو همیشه این موضوع را در نظر می گیرند که سایت های طراحی شده توسط کاربران در دنیای اینترنت استاندارد های جهانی طراحی سایت را داشته باشند.

رعایت اصول و استاندارد های طراحی سایت باعث می شود شما اعتبار خاصی در بین موتور های جستجو داشته باشید. ضمنا این نکته را در نظر داشته باشید که اگر می خواهید یک فعالیت حرفه ای در دنیای اینترنت داشته باشید حتما باید این اصول در سایت شما رعایت شود.

duu3dwlf

اما چگونه بدانیم در سایتمان استاندارد های جهانی طراحی سایت رعایت شده یا نه ؟ بهترین مرجع برای آموزش استاندارد های طراحی سایت استفاده از وب سایت W3.org است ، این وب سایت یک مرجع بسیار مفید برای آموزش استاندارد های طراحی سایت بشمار می رود ، شما می توانید اطلاعات بسیار کاربردی را در مورد اصول اساسی طراحی سایت و استاندارد های جهانی یاد بگیرید.

این سایت علاوه بر ارائه استاندارد های طراحی سایت ابزاری برای تست استاندارد های طراحی سایت در وب سایت شما هم دارد. شما به کمک ابزار های ارائه شده در این سایت می توانید مشکلات موجود در سایتتان را براحتی دانسته و برای رفع آن اقدام نمایید.

شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://validator.w3.org براحتی می توانید استاندارد های طراحی سایت را در سایتتان تست نمایید ، اگر با برنامه نویسی آشنایی داشته باشید براحتی می توانید مشکلاتی که این مرجع علمی در مورد سایت شما مطرح می نماید را رفع نمایید . در غیر اینصورت حتما به یک برنامه نویسی مراجعه نمایید اگر سوالی در این حوزه داشتید می توانید باایمیل مدیر سایت یا ایمیل بنده در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم برای رعایت اصول و استاندارد های طراحی سایت برای شما عزیزان ارائه شود.

راستی اگر این مقاله برای شما عزیزان مفید بود حتما در بخش نظرات اعلام کنید.

نوشته شده در مارس 16, 2016 / 2,577 نمایش / کد مطلب : 13757

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

51 + = 57