مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود قالب داشبورد مدیریت سایت Pages نسخه ۲٫۱٫۳ به صورت HTML

Pages یک پوسته بسیار زیبا برای مدیریت وب سایت می باشد که به صورت HTML منتشر شده است. این پوسته از طراحی بسیار شیک و دلنشینی برخوردار می باشد.به جرات می توان گفت استفاده از این پنل مدیریتی با چنین طرح زیبایی، روحیه و انرژی کار را چندین برابر می کند! عواملی چون طبقه بندی صحیح و منظم امکانات و تنظیمات،رنگ بندی استاندارد و واکنش گرایی کامل، قالب اچ تی ام ال Pages را بسیار زیبا ساخته اند. ظاهر این پوسته کمی نزدیک به فضای ویندوز ۸ و ۱۰ می باشد به همین دلیل از این پوسته به عنوان یک برنامه قدرتمند مدیریت وب نیز یاد می شود.

دانلود-قالب-داشبورد-مدیریت-سایت-Pages-نسخه-2.1.3-به-صورت-HTML

نکته قابل توجه این قالب مدیریت، منوی اصلی (داشبورد دسترسی های سریع) آن است که به صورت پنهان و متحرک می باشد، تنها زمانی که شما به آن نیاز دارید می توانید آن را مشاهده کنید. این ویژگی فضای کاری ما را گسترده تر و حرفه ای تر می کند. در تصویر زیر این امکان را به شما نمایش می دهیم.

وان-اسکریپت-pages

نوشته شده در می 9, 2016 / 5,719 نمایش / کد مطلب : 14488

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 2 =