مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود اسکریپت راه اندازی بازارچه اینترنتی Kagao نسخه ۳٫۰

بازارچه اینترنتی خود را ایجاد کنید!

با توجه به افزایش چشمگیر کاربران اینترنتی و همچنین افزایش خرید و فروش های اینترنتی، راه اندازی یک سایت خرید و فروش یا بازارچه اینترنتی یک فکر خوب و مناسب می باشد. بازارچه اینترنتی چیست؟ در بازارچه اینترنتی همه بازدیدکنندگان می توانند عضو سایت شوند و به عنوان کاربر محصولات خود را برای فروش قرار دهند. بازارچه مکانی برای خرید و فروش محصولات به صورت مجازی می باشد. امروز ما اسکریپتی حرفه ای برای راه اندازی یک بازارچه اینترنتی را آماده دانلود کرده ایم. همراهوان اسکریپت باشید.

دانلود-اسکریپت-راه-اندازی-بازارچه-این

اسکریپت راه اندازی بازارچه اینترنتی Kagao نسخه ۳٫۰

Kagao نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که با نصب آن می توانید یک بازارچه اینترنتی راه اندازی کنید. این اسکریپت قابلیت عضو گیری دارد و بازدید کنندگان شما نیز می توانند محصولات و یا وسایل دسته دوم خود را برای فروش قرار بدند. Kagao قابلیت دسته بندی بسیار پیشرفته ای دارد و می توان به صورت هوشمندانه (فیلتر) در بین محصولات جستجو کرد. در این سیستم کاربران می توانند موقعیت مکانی فروشگاه خود را در نقشه گوگل ترسیم کنند. از قابلیت های دیگر این اسکریپت می توان به طراحی واکنش گرا، قابلیت بیش از ۵ تصویر از محصول، قابلیت بیش از ۵۰ خط توضیحات برای محصول، باکس نمایش محصولات مشابه و همچنین دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نیز اشاره کرد.

نوشته شده در ژوئن 10, 2016 / 4,577 نمایش / کد مطلب : 14909

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 65 = 73