مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

خرید شیرآلات | آشنایی و خرید انواع شیرآلات بر اساس نوع عملکرد

در بازار انواع شیرآلات ساختمانی دسته‌بندی‌های متنوع و متفاوتی وجود دارد. درواقع امروزه شاهد انواع مختلفی از شیرآلات همراه با تفاوت طرح، عملکرد، رنگ و بسیاری از فاکتورهای دیگر است. حال در این بخش از کشیشی به سراغ آشنایی شما عزیزان با انواع شیرآلات بر اساس نوع عملکرد می‌رویم که امیدواریم مفید واقع شود تا بتوانید در خرید شیرآلات انتخاب بهتری داشته باشید. پس مثل همیشه همراه ما باشید.

انواع شیرآلات بر اساس عملکرد

به‌طور کلی می‌توان انواع شیرآلات بر اساس عملکرد را در دسته‌بندی زیر قرار داد که این تقسیم‌بندی به شرح زیر می‌باشد:

۱. انواع شیرآلات چشمی

همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، شیرآلات چشمی دارای حسگرهایی بر روی خود می‌باشد که بدون نیاز به برخورد فیزیکی و تنها با نزدیک شدن دست‌ها به این سنسورها و فعال شدن آن‌ها، جریان آب برقرار می‌شود و سپس با دور شدن دست‌ها مجدداً جریان آب قطع خواهد شد. این شیر آب با اسامی مختلفی در بازار به فروش می‌رسد که از این میان می‌توان به شیر آب مادون‌قرمز، سنسوری، چشم الکترونیکی، اتوماتیک و چشمی اشاره کرد. شیرهای آب چشمی با برق‌ کار می‌کنند اما در آن‌ها باتری نیز تعبیه شده است تا در صورت نبود برق، بتوانند همچنان کارایی خود را حفظ نمایند.

خرید شیرآلات

۲. انواع شیرآلات پیسوار

شیر پیسوار یک وسیله تنظیم کننده سیالات است که در لوله‌کشی و صنعت استفاده می‌شود. آن‌ها یک ورودی و خروجی دارند که در یک راستا و در زاویه مشخصی از هم (معمولاً ۹۰ درجه) واقع شده‌اند. ورودی و خروجی شیر پیسوار معمولاً دارای رزوه‌هایی جهت اتصال به لوله‌های سرد و گرم ساختمان می‌باشد. شیرآلات پیسوار از برنج ساخته می‌شوند و درونشان سوراخی جهت عبور آب تعبیه شده است. اگر دسته پیسوار باز باشد آب درون آن جریان می‌یابد چنانچه دسته را ۹۰ درجه بچرخانیم تراز سوراخ (معبر آب) عمود بر جریان آب قرارگرفته و مانع عبور آب درون آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید لوله آهنی

به‌طور کلی با استفاده از شیرهای پیسوار می‌توان فشار آب خروجی را در سرویس بهداشتی و یا هر مکان دیگری کنترل نمود. همچنین این نوع از شیرآلات در زمانی که شیر اصلی نیاز به تعمیرات دارد بسیار کارا می‌باشند چراکه می‌توان به کمک آن‌ها بدون اینکه به شیرفلکه اصلی مراجعه شود، جریان آب را قطع نمود.

۳. انواع شیرآلات پدالی

همان‌طور که میدانید شیرهای بهداشتی پدالی غیر لمسی هستند و در کنار آن نیازی به باتری و انرژی برق برای استفاده نیز ندارند. درواقع می‌توان مطرح کرد که انواع شیرآلات پدالی انتخاب مناسبی برای اماکن عمومی مانند مدارس، مساجد، ادارات، هتل‌ها، رستوران‌ها و … به شمار می‌آیند. علاوه بر موارد ذکر شده باید خاطر نشان نمود که این شیرآلات آب را به‌سرعت قطع می‌کند و در نتیجه منجر به صرفه جویی در مصرف آب با توجه به مصرف بی‌رویه آب در اماکن عمومی کشور و البته بهبود مسئله کمبود آب، می‌گردد. لازم به ذکر است که امروزه شیرآلاتی که به‌صورت پدالی ساخته می‌شوند قابلیت تنظیم دمای آب و مقدار مصرف را دارند و از پدال جمع شونده به‌منظور تمیزکاری آسان برخوردار می‌باشند.

خرید شیرآلات

۴. انواع شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی نوعی از شیرآلات ساختمانی می‌باشد که به‌سرعت جای شیرهای قدیمی را گرفته است و به خاطر راحتی و سهولتی که در استفاده دارد و لوکس بودن آن موجب جلب سلیقه اکثر مردم شده است. جالب است بدانید که در شیر ظرف‌شویی با استفاده از شیرآلات اهرمی به‌سادگی می‌توان ورودی و خروجی آب و همچنین میزان فشار آب گرم یا آب سرد را تنظیم نمود. همچنین به خاطر اینکه طراحی این نوع از شیرآلات مینیمال و کم حجم است، طبیعتاً کمتری را نیز اشغال می‌کنند؛ بنابراین شستن ظرف‌ها در ظرف‌شویی راحت‌تر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید لوله پلیکا

۵. شیرآلات مدل دو فلکه‌ای

این نوع شیرآلات همان مدل‌های پیچی یا دو دستگیره هستند که از طریق پیچاندن دستگیرها، فشار و جریان آب را می‌توان تنظیم کرد. این شیرآلات دارای دو مغزی جدا (کارتریج) هستند و برای نصب نیاز به ایجاد سه حفره در ظرف‌شویی یا روشویی است. همچنین نصب آن‌ها سخت بوده و نیاز به فضای بیشتر نسبت به مدل‌های تک اهرمی است. لازم به اذعان است که شیرآلات دو فلکه‌ای که جزء شیر آب‌های قدیمی و سنتی می‌باشند و در حال حاضر با ورود شیرآلات متنوع در بازار، کارخانه‌ها تولید شیرآلات دو فلکه‌ای را متوقف نموده‌اند زیرا کمتر کسی علاقه‌مند به استفاده از آن‌ها در خانه خود است.

لیست قیمت انواع شیرآلات خانه و آشپزخانه

به‌منظور تهیه این محصولات کارآمد، شما می‌توانید به فروشگاه تأسیسات و اتصالات کشیشی مراجعه نمایید و به‌طور مستقیم و یا به‌صورت آنلاین اقدام به خرید نمایید. درواقع به تجربه می‌توان مطرح کرد که یک‌راه بسیار آسان برای خرید انواع شیرآلات، مراجعه به سایت‌های معتبر آنلاین ازجمله سایت کشیشی می‌باشد. چراکه طی این فرایند شما عزیزان می‌توانید پس از انتخاب طرح و مدل موردنظر خود، ثبت مشخصات و پرداخت هزینه، محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید. توجه داشته باشید که لیست قیمت‌های شیرآلات متناسب با مدل آن‌ها و نوع روکش و دیگر فاکتورها متغیر می‌باشد که در این صورت می‌توانید با مراجعه به سایت ما از قیمت‌های آن‌ها آگاهی لازم را کسب نمایید. درواقع با توجه به مشکلات ایجاد شده در مورد ویروس کرونا و همه‌گیری آن در کل دنیا ازجمله کشور ما، انجام فرایند خرید به‌صورت آنلاین می‌تواند بسیار امن و در عین حال کارا باشد، البته به شرط اینکه از فروشگاه‌های معتبر خرید نمایید.

سخن آخر

همان‌طور که در این نوشتار از کشیشی همراه ما بودید، هدف ما از این متن آشنایی اجمالی و در عین حال کاربردی شما عزیزان با انواع شیرآلات بر اساس کارکرد یا عملکرد بود که امیدواریم مفید بوده باشد. لازم به ذکر است که شما کاربران عزیز می‌توانید با مراجعه به سایت بازرگانی کشیشی از قیمت انواع شیرآلات مطلع و با توجه به نیاز خود اقدام به یک خرید رضایت‌بخش نمایید.

نوشته شده در ژوئن 3, 2021 / 2,004 نمایش / کد مطلب : 16846

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 63 = 70