مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

تجربه ای شگفت انگیز با خرید هاست و دامنه از میزبان فا

میزبان فا جزو سه شرکت برتر هاستینگ در ایران بوده و از لحاظ کیفیت، برترین هاستینگ کشور است! با خرید هاست و دامنه از میزبان فا و راه اندازی سایت خواهید دید که چه تقاوت بزرگی بین شرکت های دیگر هاستینگ و میزبان فا وجود دارد. در ادامه، شما را با سرویس های مورد ارائه و جزئیات کار میزبان فا آشنا خواهیم کرد.

چرا میزبان فا جزو بهترین شرکت های هاستینگ در ایران است؟

محبوبیت هیچ موقع به آسانی و در مدت کوتاهی به دست نمی آید. ما در میزبان فا سالهاست در تلاشیم تا بهترین سرویس های میزبانی را به شما عزیزان ارائه نماییم که خوشبختانه در این هدف موفق نیز بوده ایم. اما ما به این وضعیت نیز راضی و قانع نیستیم و هدف ما رسیدن به بالاترین سطح استاندارد جهانی بوده و اینکه بتوانیم بهترین و باکیفیت ترین هاست در جهان را ارائه نماییم. در حال حاضر؛ مجموعه مواردی که میزبان فا را جزو بهترین شرکت های میزبانی وب در ایران می کند عبارتند از:

  • ارائه سرویس های متنوع با منابع اختصاصی و جزئیات کامل
  • میزبانی ده ها هزار سایت فعال و پربازدید کشور
  • ارائه دامنه و قالب رایگان حرفه ای به همراه راه اندازی رایگان
  • ارائه سرویس های اختصاصی برای وردپرس، ووکامرس و دانلود
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته حتی ایام تعطیل
  • بکاپ گیری از اطلاعات سایت ها در ۳ لایه مختلف برای جلوگیری از نابودی اطلاعات
  • تنها هاستینگ کشور که سرویس تمام ابری واقعی ارائه می نماید
  • و …

هاست وردپرس میزبان فا حرفه ای ترین سرویس میزبانی در کشور

ممکن است در شرکت های هاستینگ متعددی نام هاست وردپرس را دیده باشید اما می بایست توجه داشته باشید که بسیاری از آنها تنها به نام این سرویس ارائه می شوند و هاست وردپرس واقعی نیستند! در واقع هاست وردپرس می بایست با سیستم مدیریت محتوای وردپرس سازگاری کامل داشته و تماما برای آن پیکربندی شده باشد. در هاست وردپرس میزبان فا علاوه بر پیکربندی اختصاصی و ویژه برای وردپرس، منابع اختصاصی قابل توجهی برای سرویس ها در نظر گرفته ایم تا بتوانید به راحتی سایت های پربازدید و پرمصرف را بر روی این سرویس ها پیاده نمایید. توجه داشته باشید که این سرویس های هاست وردپرس از نوع اشتراکی کم جمعیت بوده و در هر سرور حدود ۲۰ سایت میزبانی می شود که نتیجه این کار دستیابی به سرعت، امنیت و پایداری فوق العاده بالا می باشد و هیچ سایتی بر روی هاست وردپرس با کمبود منابع یا افت سرعت مواجه نخواهد شد. برای خرید هاست وردپرس از میزبان فا بر روی لینک زیر کلیک نموده و پس از هدایت به صفحه هاست وردپرس، پلن مورد نظرتان را سفارش دهید.

خرید هاست وردپرس از میزبان فا

هاست اشتراکی میزبان فا بهترین سرویس برای سایت های نوپا و کم بازدید

اگر قصد راه اندازی سایت دارید و یا سایت شما بازدید زیادی ندارید می توانید با صرف هزینه اندکی از بهترین و باکیفیت ترین سرویس های میزبانی وب بهره مند شوید. این سرویس ها دارای ویژگی های بسیار خاصی می باشد عبارتند از:

  • فضا و ترافیک قابل توجه که فضای پلن پایه از ۱۰GB شروع می شود!
  • امکان میزبانی دامنه های دیگر در یک هاست به واسطه ادان دامین مجزا
  • دامنه و قالب رایگان به همراه تخفیف ویژه برای پرداخت های سالانه
  • و …

برای خرید هاست اشتراکی از میزبان فا بر روی لینک زیر کلیک نموده و پس از هدایت به صفحه هاست وردپرس، پلن مورد نظرتان را سفارش دهید:

خرید هاست اشتراکی لینوکس از میزبان فا

لازم به ذکر است چنانچه در هر مرحله از سفارش به کمک نیاز داشتید همکاران ما بصورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

نوشته شده در سپتامبر 19, 2020 / 2,600 نمایش / کد مطلب : 16740

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

73 + = 80