مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه خرید پستی سرویس سفیر برای ووکامرس پارسی

این افزونه فروشگاه ووکامرسی شما را به سیستم سفیر وصل میکند. با نصب افزونه، دو روش ارسال پست پیشتاز و پست سفارشی به فروشگاه شما اضافه خواهد شد.در زمان ثبت سفارش توسط خریدار، ابتدا موقعیت خریدار دریافت می گردد (استان و شهر) و سپس هزینه ی ارسال کالا به دو روش پیشتاز و سفارشی از سیستم سفیر استعلام شده به او نمایش داده خواهد شد.

j2akjjc4

در صورت انتخاب هر یک از این دو روش، پس از تکمیل شدن فرم مشخصات، سفارش به طور خودکار در پنل شرکت سفیر ثبت می گردد.
افزونه، هر چند ساعت یکبار وضعیت سفارش ها را از سفیر استعلام کرده و اطلاعات فروشگاه را بروز می کند، در نتیجه خریدار با کد رهگیری ای که در انتهای خرید خود دریافت کرده، در محیط فروشگاه شما، می تواند وضعیت سفارش خود را پیگیری کند.

در این افزونه
انتخاب استان و شهر به سبد خرید منتقل شد تا کاربر در ابتدای خرید خود، بتواند هزینه ی ارسال کالا را مشاهده کند.

  • فیلدهای کشور، استان و شهر از فرم خرید (یا همان فرم دریافت آدرس) حذف شدند.
  • هزینه های ارسال کالا که از سیستم سفیر استعلام میشوند به مدت محدودی در دیتابیس ذخیره میگردد تا در صورت تکرار خرید، و یا انجام خرید مشابه، نیازی به استعلام مجدد نباشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی، وب سرویس شرکت سفیر امکان پاسخ گویی نداشته باشد، سفارش با موفقیت در سایت ثبت میشود. در این مواقع مدیر سایت توسط ایمیلی آگاه می شود تا نسبت به ثبت دستی سفارش در پنل سفیر اقدام کند.
  • هر ۲۴ ساعت یکبار وضعیت سفارش های تکمیل نشده، از سیستم سفیر استعلام و بروزرسانی میشود. بنابراین خریدار با وارد کردن کد رهگیری در ابزارک رهگیری ووکامرس، از آخرین وضعیت سفارش آگاه می گردد.
نوشته شده در مارس 1, 2016 / 2,495 نمایش / کد مطلب : 13310

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

46 − = 41