مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

اسکریپت اشتراک گذاری عکس و فیلم Darky

اسکریپت اشتراک گذاری حرفه ای!

Darky نام یک اسکریپت PHP بسیار حرفه ای در زمینه اسکریپت های اشتراک گذاری ویدئو و عکس می باشد که توسط آن می توانید یک سایت قدرتمند فراتر از سایت های آپارات و یوتیوب راه اندازی کنید. اسکریپت Darky دارای طراحی زیبا و واکنشگرا به همراه امکانات فوق العاده ای می باشد. Darky دارای یک پنل قدرتمند حرفه ای جهت مدیریت کامل و دسترسی به تمام نقاط و تنظیمات حرفه ای می باشد.

darky-v1-2-1-viral-media-sharing-php-script

عضویت کاربران در Darky

کاربران وارد سایت شما شده و پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری به راحتی می توانند عکس ها و فیلم های مختلف و محبوبشان را در سایت به اشتراک بگذارند. کافیست از بخش آپلود عکس و آپلود فیلم اقدام به ارسال فایل هایشان کنند. همچنین تمامی کاربران می توانند آن هارا مشاهده کرده و برای هرکدام با در نظر گرفتن امتیاز های متفاوت، نظر خود را نیز بیان کنند.

طراحی سیستم Darky

سیستم Darky دارای طراحی کاملا واکنش گرا، حرفه ای و جذاب می باشد. کاربران از طریق دستگاه های مختلف (تمامی سیستم عامل ها) به راحتی می توانند سایت شما را بدون کوچیکترین مشکلی مشاهده کنند.

داشبورد حرفه ای Darky

اسکریپت Darky پنلی قدرتمند و حرفه ای برای مدیر سایت در نظر گرفته است و همانطور که در توضیحات اول این پست گفتیم، مدیر توسط این پنل به تمامی تنظیمات سایت، وضعیت کاربران و… دسترسی کامل دارد. همچنین کاربران نیز دارای پنل کاربری فوق العاده ای می باشند.

نوشته شده در اکتبر 25, 2016 / 4,123 نمایش / کد مطلب : 15789

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

58 + = 63