مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

وردپرس را در اندروید تجربه کنید!

همانگونه که مستحضرید WordPress یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوی برای ایجاد سایت های آموزشی، اجتماعی، انجمن و … می باشد که در سال ۲۰۰۳ فردی با نام  مت چارلز مولنوگ (بنیان گذار وردپرس) نام وردپرس را انتخاب کرد و در مدت کوتاهی آن را به معروف‌ ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت تبدیل کرد. در سال ۱۳۸۴ افزونه ای فارسی با نام تاریخ شمسی منتشر شد و پروژه ای با نام وردپرس فارسی شروع به کار کرد که به صورت رایگان اقدام به فارسی سازی بسته ی وردپرس می کنند. سیستم مدیریت محتوی وردپرس نرم افزار رسمی خود را با نام WordPress برای گوشی های با سیستم عامل اندروید منتشر کرده است که کاربران اندرویدی با آن قادر خواهند بود به مدیریت وبلاگ و سایت وردپرسی خود بپردازند و مدیریت سایت وردپرسی خود را در دستان خود بگیرند.

o2cb9wk4

برخی از ویژگی های نرم افزار WordPress اندروید :

  •  دارا بودن ویرایشگر قدرتمند با امکانات افزودن لینک ، ادامه ی مطلب ، پهن کردن متن و …
  •  امکان قرار دادن رمز برای پست های نوشته شده
  •  امکان منتشر کردن مطالب به صورت زمان بندی شده
  • قرار دادن پست های نوشته شده در دسته های دلخواه
  •  گذاشتن مستقیم برچسب برای مطالب ارسالی
  •  مدیریت کامل بخش دیدگاه ها
  •  ایجاد صفحه و مدیریت کامل برروی بخش برگه ها

آخرین نسخه ی برنامه مدیریت محتوی وردپرس (WordPress) را می توانید با یک کلیک و به صورت رایگان از وان اسکریپت برای اندروید خود دریافت کنید! وصل کردن این برنامه نیز به مدیریت وردپرس شما بسیار آسان است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. اگر دارای یک وبسایت وردپرسی هستید و دوست دارید از طریق موبایل نیز برروی پنل خود مدیریت داشته باشید اپلیکیشن رسمی وردپرس بهترین گزینه است.

تغییرات نسخه ی v5.3:

* اضافه شدن قابلیت های جدید
* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

نوشته شده در می 16, 2016 / 2,673 نمایش / کد مطلب : 14589

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

40 + = 41