مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ذخیره و پرینت گرفتن از اطلاعات محصول با WooCommerce PDF & Print

همانطور که تا امروز با هم مشاهده کردیم، ووکامرس با اینکه مدت زمان کمی است آمده اما جای خود را در وردپرس کاملا پیدا کرده و روز به روز در حال پیشرفت است. به گونه ای که علاوه بر داشتن سیستم قوی و امکاناتی که به تنهایی دارد، افزونه های بسیار زیادی دارد که امکانات فراتری را به آن اضافه می کنند. ما تا اینجا تعدادی از آن ها را بررسی کردیم و سعی داریم هر آنچه موجود است را نیز بررسی کنیم.

print-and-pdf-

شما در فروشگاه اینترنتی خود برای محصولات توضیحاتی می نویسید که حتما دارای اهمیت است و البته پیشنهاد میکنیم مطالبی را بنویسید که برای کاربران یا همان مشتریان شما دارای جذابیت باشد تا آن را مطالعه کنند و با کمک آن به نتیجه ی خوبی برای خرید محصول دست یابند. همانطور که در یک وبسایت آموزشی محتوا حائز اهمیت است در یک فروشگاه اینترنتی نیز توضیحات برای محصولات ضروری است.
شاید مشتریان شما بخواهند تحقیق کاملی از محصول داشته باشند و سپس آن را خریداری کنند. برای همین ممکن است دوست داشته باشند تا توضیحات را در کامپیوتر خود ذخیره کنند یا آن پرینت گرفته و داشته باشند. برای این کار افزونه ای در ووکامرس ایجاد کرده اند که عملکرد خوبی دارد.

woocommerce-pdf

افزونه  WooCommerce PDF & Print

این افزونه دکمه های فایل پی دی اف، ورد و پرینت را به محصولات ووکامرس اضافه می کند و امکان ذخیره ی توضیحات محصول را به مشتری می دهد.

نوشته شده در مارس 18, 2016 / 2,661 نمایش / کد مطلب : 13760

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 3 =