مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه فارسی عضویت ویژه Ultimate Membership Pro نسخه ۴٫۶ برای وردپرس

در برخی از مواقع پیش می آید که ما نمی خواهیم گروه خاصی از کاربران (مثلا کاربران مهمان در سایت و …) به دسته ای از اطلاعات سایت ما دسترسی پیدا کنند و در واقع آن ها را مشاهده کنند و یا فایلی را دانلود کنند، در چنین شرایطی ما میتوانیم با مشخص کردن یک شرط خاص آن دسته از کاربران را جدا سازی کنیم! امروز افزونه ای حرفه ای در این زمینه را به شما وان اسکریپتی های عزیز معرفی می کنیم. همراه وان اسکریپت باشید.

افزونه-فارسی-عضویت-ویژه-ultimate-membership-pro-نسخه-3-2-برا

Ultimate Membership Pro نام افزونه عضویت ویژه در وردپرس می باشد که به کمک آن قادر هستید سطح های کاربری مختلف را در سیستم وردپرس خود ایجاد کرده و کاربران خود را مدیریت کنید. همچنین با استفاده از این افزونه می توانید تمام قسمت های مختلف سایت خود شامل برگه ها محتوا و عکس ها و همچنین آدرس سایت خود را محافظت کرده تا کاربرانی که عضو ویژه نیستند نتوانند به این بخش ها دسترسی داشته باشند.

از دیگر امکانات افزونه Ultimate Membership Pro قابلیت تعیین بسته های مختلف کاربران ویژه است که می توانید برای این بسته ها زمان دلخواه تعیین کنید . همچنین این سیستم از استفاده چند نفر از یک اکانت را جلوگیری خواهد کرد. هم اکنون می توانید این افزونه که توسط تیم وان اسکریپت فارسی سازی شده است را دریافت کرده و با امکانات دیگر آن آشنا شوید.

نوشته شده در نوامبر 2, 2016 / 5,948 نمایش / کد مطلب : 15048

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =