مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه صفحه ساز آنلاین وردپرس Elementor Pro

افزونه صفحه ساز وردپرس Elementor Pro یکی دیگر از افزونه های محبوب وردپرس می باشد. توسط افزونه Elementor Pro می توانید هر صفحه از وبسایت خود را شخصی سازی کنید و یک ظاهر زیبا برای وبسایت وردپرسی خود درست کنید. یکی از ویژگی های این افزونه رابط کاربری ساده آن می باشد که کار کردن با این افزونه را بسیار آسان کرده است.

elementor-pro-wp-drag-drop-live-page-builder-plugin

در هنگام کار با این افزونه ویژگی های چشم گیر زیادی توجه شما را به خود جلب می کند اما یک ویژگی که برای من جالب تر از بقیه موارد بود تعیین فاصله بین المان های صفحه با درگ کردن نوار ابزار بود. اگر شما هم تمایل دارید سایت وردپرسی خود را حرفه ایی کنید.

یکی از اصلی ترین ویژگی های این افزونه امکان طراحی Drag & Drop می باشد که توسط آن شما نیاز به هیچ زبان برنامه نویسی نخواهید داشت و به راحتی می توانید صفحه و طرح مورد نظر خود را پیاده سازی کنید. این افزونه پیشرفته را از دست ندهید.

نوشته شده در فوریه 25, 2017 / 5,564 نمایش / کد مطلب : 16284

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 3