مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

چقدر با ترفندهای کلاهبرداری در خرید خودرو آشنا هستید؟!

به گزارش سایت بورس نیوز، قیمت خودرو در کشور ما به ۳ دلیل بسیار بالا رفته است: تورم، افزایش نرخ دلار و کاهش عرضه خودرو صفر. بنابراین اگر از خودروتان چندین سال استفاده کنید، به‌جای افت قیمت به دلیل استهلاک، معمولاً به خاطر تورم دچار افزایش قیمت می‌شود! این افزایش قیمت باعث شده است تا خودرو برای خانواده‌ها کارکردی دوگانه داشته باشد؛ به این معنی که هم برای سواری از آن استفاده کنند و هم آن را به‌عنوان یک کالای سرمایه‌ای نگهداری کنند.

جالب است بدانید که در بسیاری از موارد افراد ترجیح می‌دهند که ضرر تبدیل خودرو صفر به کارکرده را مصرف‌کننده قبلی از جیب خود پرداخته باشد و اصطلاحاً خودرو افت خود را کرده باشد. علاوه بر این، به دلیل کاهش مداوم آپشن ها و امکانات خودروهای داخلی، معمولاً مصرف‌کنندگان بعد از تحویل خودرو از کارخانه اقدام به خرید، نصب و یا تعویض موارد متعددی مانند کف‌پوش، دزدگیر، سیستم صوتی، لاستیک خارجی، روکش صندلی و …. می‌کنند که خریدار بعدی پولی بابت آن‌ها پرداخت نمی‌کند و عملاً به‌رایگان بسیاری از موارد و آپشن ها را بر روی خودرو خریداری‌شده خود دریافت می‌کند.

با تمام این موارد ممکن است در خرید خودرو دست‌دوم به راحتی حتی تا ۱۰۰ میلیون تومان ضرر کنید؛ مگر اینکه یک کارشناس باتجربه قبل از خرید ماشین را به صورت کامل کارشناسی کند. در ادامه به برخی از انواع مواردی که می‌تواند برای خریداران خودروهای دست‌دوم ریسک زیادی ایجاد کند و به‌عنوان کلاهبرداری آنان را دچار ضرر و زیان نماید اشاره خواهیم کرد:

  • مراقب خرید هندوانه دربسته باشید

خرید خودرو دست‌دوم و کارکرده را می‌توان به خرید یک هندوانه دربسته تشبیه کرد چرا که در یک بازدید معمولی و به‌خصوص بدون کارشناسی نمی‌توان بسیاری از موارد خودرو را تشخیص داد . ممکن است بسیاری از عیوب و ایرادها از چشم شما پنهان بمانند. این موارد ممکن است بیش از یک ضرر و زیان مالی باشند و حتی جان شما و دلبندانتان را به خطر بیاندازند. طبق آمار ما از بین هر ۴ خودرو، ۳ تای آن‌ها دارای مشکلات فنی و بدنه هستند، پس حسابی حواستان را جمع کنید.

  • حواستان به تعویض خودرو باشد

ممکن است در موقع بازدید خودروی به شما نشان داده شده و در موقع تحویل یک خودرو با مشخصات مشابه به شما تحویل داده شود. تشخیص این مورد هم با یکی دو جلسه بازدید خیلی سخت خواهد بود و حتما باید شماره شاسی موتور و سایر قطعات را با سند خودرو مطابقت دهید.

  • تعویض قطعات، ترفند کلاهبرداران خرده‌پا

ممکن است در بازه‌ای که شما خودرو را بررسی کرده‌اید و مشغول چانه‌زنی بر سر قیمت و شرایط خرید هستید و یا در حال تنظیم قولنامه و خوش‌وبش با فروشنده هستید، در پارکینگ کناری بسیاری از قطعات در خودرو با مشابه خراب و یا تصادفی آن‌ها تعویض شوند. اگرچه این روش مشابه دله دزدی و مربوط به کلاهبرداران خرده‌پا است، اما به‌هرحال برای شما دردسر و زیان را به همراه دارد.

  • کارشناسان آشنا با فروشنده

کارشناسانی که فروشنده معرفی می‌کند، به‌احتمال‌زیاد به دلیل آشنا بودن با وی ایرادات خودرو را آن‌طور که هست برای شما بیان نخواهند کرد.

  • جعل شماره شاسی و شماره موتور، دردسری بزرگ

تشخیص جعلی بودن شماره‌های حک‌شده بر روی شاسی، موتور و قطعات دیگر کاری است که تنها کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه از پس آن برمی‌آیند. درصورتی‌که چنین اتفاقی برای شما بیافتد علاوه بر ضرر و زیان ممکن است با مراجع قضایی نیز به‌عنوان خریدار خودرو سرقتی روبرو شوید.

مطمئن‌ترین راه خرید خودرو؛ ریسک خرید خودرو را به صفر برسانید

همراه مکانیک موسس بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در ایران است که تلاش کرده تا با کارشناسی کردن تمام خودروها و ارائه ضمانت کارشناسی و پرداخت خسارت ریسک خرید خودرو دست دوم را به صفر برساند.

با خرید خودرو از نمایشگاه همراه مکانیک:

  • خودروی کارشناسی شده به همراه گزارش کامل کارشناسی خریداری خواهید کرد.
  • فقط هزینه خدمات یک خودرو را پرداخت می‌کنید، در صورتی که اگر خودتان می‌خواستید یک خودرو دست دوم بخرید به طور میانگین بین ۳ تا ۵ بار نیاز بود که از خودروهای مختلف بازدید کرده و آن‌ها را برای خرید مطمئن‌ کارشناسی کنید و این‌گونه هزینه‌های پنهان خرید خودرو را به صفر می‌رسانید.
  • ضمانت پرداخت خسارت کارشناسی روی خودرو به شما تقدیم خواهد شد.
  • از مشاوره حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند خواهید شد.
  • در صورت تمایل برای بعضی خودروها تمام مراحل تعویض پلاک توسط شرکت انجام می‌شود تا در این دوران کرونا به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه خرید و فروش خودرو hamrah-mechanic.com/cars-for-sale مراجعه کنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

نوشته شده در سپتامبر 7, 2020 / 2,953 نمایش / کد مطلب : 16733

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

33 − 31 =