مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

باید ها و نباید هایی درباره ی شست و شو و نگهداری از فرش و قالی

برای کسب عنوان بهترین قالیشویی ،باید یک سری از خصوصیات را دارا بود که در زیر به مختصر توضیح داده شده است:

۱-پاکیزگی فرش
خیلی از مردم فکر می کنند که برای تمیز کردن فرش،جاروی دستی مناسب است؛اما این مورد صحت ندارد زیرا نی های نوک تیز و نازک موجود در جاروی دستی با گذر زمان، الیاف و پرز های فرش را دچار آسیبدیدگی و فرسودگی می نماید.بهتر است از جاروی برقی استفاده کنیم تا بهتر گرده و ذرات کثیف موجود روی آن گرفته شود.

۲-تاثیر تابش نور آفتاب
آن دسته از خانه هایی که به دلیل موقعیت شان، آفتاب گیر هستند، گرچه شرایطی مفید را برای افراد و نیز محیط درونی خانه فراهم می آورند اما، دارای بعضی مشکلات نیز می باشند. برای مثال چنانچه فرش خانه به صورت دائم در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار داشته باشد، اینعمل بر روی رنگ فرش تاثیری مخرب خواهد داشت. توصیه میشود اگر در خانه ی خود، قالی دستبافت و با ارزش و قدیمی پهن کرده اید برای جلوگیری از تابش های مخرب آفتاب، برای پنجره هایی که در مقابل این فرش وجود دارد،از پرده های ضخیم و مناسب استفاده نمایید تا از فرسوده شدن فرش هایتان جلوگیری کنید.

۳-سایش
اگر مجبور هستید فرش های خود را به زیر درب هدایت کنید یا به علت کمبود جا،آن را به قسمتی بفرستید که تا بخورد،باعث ایجاد سایش می شود.برای بهبود چنین شرایطی،می توانید هر از چند گاهی ،فرش یا گلیم را بچرخانید تا همه قسمت های آن به یک اندازه پا بخورد.

بهترین قالیشویی تهران
با مقایسه و ارزیابی تعداد شاخص و خصوصیات بارز،می توان قالیشویی های خوب و بد را از هم جدا کرد و در انتخاب قالیشویی مورد نیاز،برنامه ریزی لازم را انجام داد.
بهترین قالیشویی تهران ،عواملی نظیر شستشوی مناسب،رعایت بهداشت،سرعت عمل،استفاده از ابزار و ماشین آلات پیشرفته،رضایت خاطر مشتری،هزینه مناسب و … را در دستور کار خود قرار می دهد. در شهر تهران،قالیشویی های فراوانی وجود دارد که به فعالیت و خدمت به مردم می پردازند اما لزوما تعدد باعث بهترین قالیشویی تهران شدن نمی شود.در این جا نگاهی مختصر به تعدادی از قالیشویی های مجاز و قانونی شهر تهران می پردازیم و بهترین قالیشویی تهران را بررسی می کنیم:

قالیشویی توحید
قالیشویی توحید به عنوان اولین کارخانه شستشوی فرش و قالی، به فعالیت هایی همچون شستشوی فرش دستباف،ماشینی،خارجی،تابلو فرش و … را برعهده دارد.
این کارخانه به علت استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک و مکانیزه و استفاده از مواد نانو شوینده،تضمین صحت و سلامت و ثبات رنگ را به مردم می دهد.

قالی شویی توحید یکی از بهترین و مناسب ترین قالیشویی های سطح شهر می باشد و با عملکردی کارآمد، در جهت برآورده ساختن نیاز مشتریان، گام برداشته است و با به کارگیری شیوه های مدیریتی نوین،خدمتگذار مشتریان بوده است.

به دلیل داشتن زیرمجموعه ای گسترده و خدمات مداوم و مناسب ، این قالیشویی نیز در فهرست بهترین قالیشویی تهران حضور دارد.

و در سالهای ۹۶و۹۷و۹۸ از طرف اتحادیه قالیشویان دارای تقدیرنامه های متعددی می باشد.

نوشته شده در مارس 30, 2020 / 3,265 نمایش / کد مطلب : 16696

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 15 = 18