مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

نمایش دسته ها به صورت درختی در وردپرس

همه ی ما در هنگام ساخت یک سایت، تفکرات زیادی در مورد موضوعات و دسته بندی های آن داریم و می خواهیم آن را اجرا کنیم و به نوعی این دسته بندی ها را چه در فهرست سایت و چه در نوع انتخاب مطالب خود به کاربر نمایش می دهیم تا متوجه باشد که وبسایت از چه روند و موضوعی پیروی می کند و از چه مواردی برای جستجو و خواسته ی کاربر خارج است.

jquery-cat-768x247

در وردپرس نیز با کمک دسته ها می توانیم دسته بندی درستی از موضوعات خود داشته باشیم تا هر زمان مطلبی ایجاد کردیم دسته ی مورد نظر آن را مشخص کنیم تا هم کاربر متوجه باشد چه مسیری را طی می کند و هدفش را راحت تر دنبال کند و هم خودمان در هنگام نوشتن مطلب بدانیم که باید دقیقا در مورد چه موضوعی و مرتبط با چه دسته ای مطلب خود را ایجاد کنیم. در واقع می توان گفت دسته بندی کردن موضوعات اولین گام و بهترین قدم در اجرای مسیر بهینه سازی و نظم دادن به یک سایت است.

افزونه ی jQuery Categories List

افزونه ای که مورد نظر ماست jQuery Categories List نام دارد که با ورود به بخش ابزارک ها می تواند فهرستی از دسته بندی ها را در قسمتی از سایت و معمولا در سایدبار قالب ها به نمایش بگذارد.

نوشته شده در آوریل 10, 2016 / 2,457 نمایش / کد مطلب : 13907

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 1 =