مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

از نصب افزونه های فراوان خودداری کنید!

روز به روز تعداد افزونه ها بیشتر شده و سطح امکانات ارائه شده از سوی آنها نیز بالا تر می رود. نمی توان منکر سهولت استفاده از آنها شد اما هر راحتی بی دردسر نیست و باید در استفاده از آنها دقت داشته باشیم تا متحمل عواقب احتمالی آنها نشویم!

امروز در وان اسکریپت مطلبی را در رابطه با استفاده از افزونه های فراوان آماده کرده ایم که حتما در آینده به شما کمک بسیاری خواهد کرد! همراه وان اسکریپت باشید.

نصب-افزونه-های-فراوان-خودداری-کنید

مشکلاتی که ممکن است افزونه ها برای سایت شما به وجود آورند

مهم ترین مشکلی که یک افزونه می تواند برای سایت شما به وجود آورد کاهش امنیت سایت شما است. برخی از افزونه ها به دلیل باگ های امنیتی که دارند باعث هک شدن سایت ها می شوند. پس مراقب باشید!

دومین مشکلی که یک افزونه می تواند به وجود آورد عدم پشتیبانی صحیح است. در برخی موارد پس از مدتی ممکن است پشتیبانی و دسترسی به افزونه ازبین برود و این موضوع می تواند سایت شما را با ضرر زیادی روبرو کند.

مشکل بعدی مربوط به تداخل افزونه ها با یک دیگر است! یکی از شایع ترین مشکلاتی که به این خاطر به وجود می آید صفحه سفید سایت و یا مشکلات دیگری همچون بهم ریختگی قالب سایت و یا خطاها و ارور های مختلف است.

همچنین برخی افزونه ها باعث کندی سرعت بارگذاری سایت می شوند. به علت حجم سنگین کد های مرتبط به افزونه ها، گاهی بارگذاری اطلاعات سایت طول می کشد و این موجب آزار دیدن کاربران و کاهش رتبه سایت شما در موتور های جستجو می شود.

نوشته شده در آگوست 20, 2016 / 3,288 نمایش / کد مطلب : 15308

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 4 =