نحوه آشنایی مشتریان با فروشگاه اینترنتی با YITH WooCommerce Surveys
تا به حال پیش آمده که در بعضی سایت ها چه فروشگاهی و چه غیر فروشگاهی در هنگام پر کردن فرم هایی از قبیل ثبت نام و عضویت و تکمیل فرم برای خرید محصول با فیلدی برخورد می کنیم که از ما سوال می کند از چه طریقی با وبسایت یا فروشگاه آنها آشنا شده ایم. شاید بارها پیش آمده باشد که به خود بگوییم چه سوال بی ربط و مسخره ای! اصلا به چه کار صاحبان این وبسایت میخورد؟ و از این قبیل سوالات.
اما بیایید این سوال را از دیدگاه خودمان که حال صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستیم بررسی کنیم. اگر ما چنین فیلدی در فرم تکمیل مشخصات جهت خرید محصول ایجاد نماییم و مشتریان ما به این سوال پاسخ دهند، ما از روی پاسخ های آنها متوجه خواهیم شد که کدام مسیرها بهتر مشتریان را جذب کرده و تمرکز خود را بر روی آن موارد بیشتر میکنیم و به عبارتی سرمایه گذاری خود را بر آن موارد بیشتر می کنیم تا به نتیجه ی مطلوب تری برسیم.
مثلا فرض کنید اکثر مشتریان بگویند از طریق موتورهای جستجو ما را پیدا کرده اند! مسلما باید فعالیت های خود را برای موتورهای جستجو بیشتر کنیم و محتواها و محصولات بهتری را عرضه کنیم تا پیروز میدان باشیم. اما چطور این فیلد را در فرم مشخصات خرید محصول اضافه کنیم؟
افزونه YITH WooCommerce Surveys
با کمک این افزونه می توانیم بخشی را جهت نظرسنجی از افراد به کار ببریم و از آن ها بپرسیم که از چه طریق با ما و فروشگاه ما آشنا شده اند.
خصوصیات اصلی افزونه
- امکان ایجاد حداکثر سه پاسخ برای سوال وجود دارد.
- پاسخ ها طبقه بندی می شوند.
- مدیریت وبسایت می تواند پاسخ مشتریان را در صفحه ی سفارشات ملاحظه کند.
دیدگاهتان را بنویسید