مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

فایل PSD ابزار طراحی سایت فلت

همه چیز آماده است برای طراحی یک سایت فلت!

معمولا طراحی یک سایت فلت با تمام استاندارها و رعایت رنگ بندی حرفه ای، کمی برای تازه وارد ها دشوار است! امروز یک فایل لایه باز برای شما طراحان عزیز آماده کرده ایم که ابزار طراحی یک سایت فلت را برای شما فراهم کرده است! کافیست آن را به دلخوا خود ویرایش کرده و نهایت استفاده را ببرید. اگر در حوزه طراحی فعالیت می کنید همراه وان اسکریپت باشید و این طرح لایه باز زیبا را از دست ندهید.

فایل-psd-ابزار-طراحی-سایت-فلت

لایه باز ابزار طراحی سایت

طرح PSD که در حال مشاهده آن هستید از کیفیت طراحی بالا و رنگ بندی بسیار مناسبی برخوردار است. همچنین شما می توانید با کمی ویرایش، رنگ بندی و ظاهر آن را باب میل خود کنید. در این طرح بخش های مختلف و کاربردی در نظر گرفته شده است که حتما در این روز ها مورد نیاز هر سایتی می باشد.

منوی اصلی

منوی اصلی از یک زمینه ساده و زیبا تهیه شده است که شروعی خوب برای یک سایت فلت می باشد!

منوی شبکه های اجتماعی

یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های سایت های امروزی، بخش شبکه های اجتماعی می باشد که با وجود آن می توان از طریق کاربران به بازخورد بالایی رسید.

بخشی برای پخش آنلاین فیلم

یک بخش بسیار زیبا که برای پخش فیلم ها به صورت آنلاین در نظر گرفته شده است و ظاهر زیبایی نیز دارا می باشد.

نوشته شده در می 19, 2016 / 4,379 نمایش / کد مطلب : 14657

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =