مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ساخت اپلیکیشن وردپرسی با افزونه AppPresser

قصد دارم افزونه ای رو بهتون معرفی کنم که با اون بتونین یک اپلیکیشن یا نرم افزار iOS و یا Android برای سایت خودتون درست کنید. خب راه های زیادی برای این مورد وجود داره که احتیاجی نیست شما یک اپلیکیشن رو از ابتدا بسازید و هزینه های زیادی رو متحمل بشید. میتونید به راحتی در نرم افزار خودتون ایجاد نوتیفیکیشن کنید و برای هر خبر جدید و نوشته یا هر فعالیت هایی که میخواهید به نمایش دربیاد داشته باشید.
پس بیشتر از این منتظرتون نمیذارم ! نام این افزونه AppPress هستش که ترکیب عظیمی رو به سهولیت فراهم میکنه .همراه با پسوندهای سفارشی و توسعه ی اون، میتوان پلتفرم قوی ایجاد کرد.

ساخت-اپلیکیشن-وردپرسی-با-افزونه-AppPresser

ساخت اپلیکیشن وردپرسی با افزونه AppPresser

AppPress چیست؟ این افزونه به شما این امکان رو میده تا یک اپلیکیشن ساده برای پلتفرم های iOS و اندروید رو برای سایت وردپرسی ایجاد کنید. میتونید به صورت فشرده و ادغامی نوتیفیکیشن هایی رو داشته باشید.ایجاد یک تجارت با استفاده از این نرم افزار و ارتباطش با ووکامرس امکان پذیره ،استفاده از شبکه های اجتماعی و در کل تمامی تنظیماتی که به وسیله ی پلتفرم phonegap پشتیبانی میشه ممکن هستش.

پس از نصب افزونه شما در مرورگر خود در کامپیوتر هیچ تغییر و اشکالی رو مشاهده نخواهید کرد و فقط و فقط این تغییرات رو در اپلیکیشن سایت خود میتونید ببینید. لازم به ذکر هستش که این افزونه به صورت آفلاین کار نمیکنه و کاربران باید برای استفاده از اون به اینترنت متصل باشند.

نوشته شده در آوریل 17, 2016 / 3,427 نمایش / کد مطلب : 14189

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =