مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دلایل اهمیت سئو چیست و چرا سئو مهم است؟

دلایل اهمیت سئو سایت چیست؟ در اول کار مطرح می‌‌کنیم که یکی از جنبه‌های مهم سئو، سازگار کردن وب‌ سایت شما با فهم کاربران و منطق موتورهای جستجو است. با وجود اینکه گوگل رضایت کاربران برای موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد اما نباید نکته اصلی را فراموش کنیم! موتورهای جستجو یک انسان نیستند! درسته که از هوش مصنوعی بالایی برخوردارند اما هنوز قادر به آن نیستند که صفحات سایت را مانند یک انسان واقعی بررسی کنند.

آموزش تولید محتوا و سئو باهم به تکامل می‌رسند، شما نمی‌توانید با دیدن صرفا آموزش‌ های سایت‌هایی معتبر در زمینه آموزش سئو و تولید محتوا مانند نیوسئو، وبین سئو، نوین و… به کسب درآمد میلیونی و بازگشت سرمایه برسید، شما باید تلاش و اقدام جدی را برای پیشرفت خود انجام دهید و با ریسک کردن به موفقیت تجاری برسید.

بهینه سازی موتورهای جستجو عنوان بسیار مهمی است که این روزها در حوزه آموزش بازاریابی اینترنتی مطرح می‌شود. به خاطر همین موضوع افرادی که تازه وارد دنیای کسب‌ وکارهای آنلاین می‌شوند، این سوال را از خود می‌کنند، آیا سئو یک نیاز و ابزار جدید برای بازاریابی است یا چیزی برای کسب درآمد و بازگشت سرمایه است؟

بگذارید خیلی راحت به شما بگویم،‌ سئو در بازاریابی دیجیتال هر دو این موارد را پوشش می‌دهد. در حقیقت اس‌ ای‌ او برای تجارت یک نیاز اساسی برای کسب‌ وکارهای اینترنتی محسوب می‌شود. کاربران با گوشی یا کامپیوتر خود به دنبال جواب سوال‌ های خودهستند و بازاریابان با استفاده از سئو، کاربران را به سمت سایت خود می‌کشند و با معرفی خدمات خود به آینده و درآمد خود کمک می‌ کنند.

در برخی موارد آموزش تولید محتوا به سئو اشاره شده است، به همین خاطر بر این آمدیم که دلایل اهمیت سئو را برای تان شرح دهیم.

در اصل، دلایل اهمیت سئو را به این مورد خلاصه می‌ کنیم، ما بهینه‌سازی انجام می‌دهیم تا به موتور جستجو کمک کنیم کدام یک از صفحات ما چه میزان اهمیت و… دارند تا بهترین نتیجه را به کاربران نشان دهد.

موتورهای جستجو چگونه می‌خواهند با هوش مصنوعی ناکاملشون درک و بینش عمیقی را مانند انسان از یک عکس داشته باشند؟ معلوم است که فعلا به این تکنولوژی آنچنان دست نیافته‌اند. شاید این اتفاق در سال‌ های آینده رخ دهد اما حال، موتورهای جستجو ضعف‌ ها و کمبودهای بسیاری دارند.

سئو یه وبمسترها این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از معیارهایی به موتورهای جستجو در فهم بهتر مطالب خود کمک کنند. درواقع اضافه کردن یک ساختار مناسب و قابل فهم برای موتورهای جستجو به محتوای وب‌سایت‌ ها، یکی از اصلی‌ ترین بخش‌ های سئو است.

فهم قابلیت‌ها و محدودیت‌ های موتورهای جستجو به شما کمک می‌کند تا قالبی مناسب را برای راه‌اندازی سایتتان استفاده کنید و از محتوای باکیفیتی پیروی کنید،‌این دیدگاه را سئو در شما ایجاد کرده است و با گذراندن آموزش بازاریابی اینترنتی وبین سئو می‌توانید حرفه‌ای‌تر نیز عمل کنید.

بدون سئو عملا یک وب‌سایت هیچ است چرا که سئو است که باعث می‌شود سایت شما توسط موتورجستجو و کاربر به خوبی و در رتبه‌های بالا دیده شود و افزایش فروش داشته باشد. اگر سئو نباشد مطمئنا کاربران قادر به یافتن محتوا سایت شما نخواهند بود.

آموزش تولید محتوا

برای درک بیشتر به مثال‌ های جالب زیر توجه کنید:

  • سئو تنها برای سازگاری موتورهای جستجو با سایت شما نیست،‌ بلکه یک سئوکار خوب باعث می‌شود یک سایت با تجربه کاری خوبی همراه شود و بیشتر رنک بگیرد.
  • بیشتر جستجوگران در موتورهای جستجو، ۵ لینک اول را انتخاب می‌ کنند،‌ بنابراین اگر برای مطالب خود به دنبال خواننده هستید یا برای فروشگاه خود به دنبال جذب مشتری هستید،‌ مجبورید برای افزایش فروش به سراغ سئو بروید.

بگذارید در ادامه به ۲ فرآیند اصلی سئو بپردازیم و آن‌ ها را باهم بررسی کنیم.

سئو داخلی سایت (On-site SEO)

سئو خارجی به اصولی گفته می‌شود که ما در درون سایت خود انجام می‌دهیم تا سایتمان نزد موتور جستجو و کاربر افزایش امتیاز و ارزش داشته باشد. انتخاب کلمات کلیدی، عکس‌ ها، عنوان‌ ها، دیسکریپشن‌ ها و… از جمله مواردی هستند که متخصصین سئو با استفاده از مهارت خود آن‌ ها را انجام می‌ دهند و مشکلات سایت را حل می‌ کنند.

برای شروع سئو داخلی می‌توانید از آموزش تولید محتوا رایگان موجود در سطح اینترنت شروع کنید. چون تولید محتوا قدم اول برای ورود به دنیای دیجیتال است.

لازم به ذکر است که در سئو درونی سایت، مخاطبین نیز به شدت حائز اهمیت هستند. سئو بیرونی سایت ممکن است برای شما ترافیک زیادی به ارمغان بیاورد اما به مخاطب، شما چه چیزی عرضه می‌کنید؟ آن مهم است! سایت تان ساده است؟‌ قابل دسترسی و زیبا است؟ محتوا با کیفیتی و… دارد؟ در آخر داخل سایت شما است که به کاربر کمک می‌ کند چه تصمیمی بگیرد. آیا بماند؟ آیا بماند و بخرد و یا آیا برود؟

سئو خارجی سایت (Off-site SEO)

به برندسازی و ترویج هرچه بیشتر وب‌سایت یا وب‌لاگ که باعث شوند افزایش رتبه صورت بگیرد، سئ. خارجی می‌گویند. برندسازی یکی از اصل‌ های آموزش دیجیتال مارکتینگ است. اکثر ما سئو بیرونی را لینک‌ سازی می‌ دانیم اما ترجیح می‌ دهیم از عبارت برندسازی وب‌ سایت صحبت کنیم، چون برندسازی فراتر از لینک‌ سازی و تکنیک‌ ها و عملیات‌ های بسیار زیادتر و سخت‌ تری را دارد.

به‌ طور کلی، موتورهای جستجو تلاش می‌ کنند تا صفحات خیلی مهم از یک وب‌ سایت را بیابند و هنگام جستجوی کاربران به آنها نشان دهند. یکی از راه‌ های تعیین میزان اهمیت صفحات یک وب‌ سایت، تعداد لینک‌ هایی است که به آن صفحه اشاره کرده است. این لینک‌ ها باید اعتبار زیادی داشته باشند و طبیعی به‌ نظر برسند تا مبادا باعث کاهش رتبه به جای افزایش رتبه نشوند.

تغییرات الگوریتم‌ گوگل را جدی بگیرید

الگوریتم‌ های بهینه‌ سازی محتوا به‌ طور دائم در حال تغییر، هوشمند شدن و رشد هستند. آن‌ها همیشه در جریان‌اند و در هر لحظه دنبال خطاگیری از یک وبسایت می‌خزند. الگوریتم‌ها روز به روز هوشمندتر می‌شوند و روز به روز سئو پیچیده‌ تر و مدرن‌ تر می‌شود. درواقع همین جذاب و زیبا است،‌ بروزماندن.

اگر سایتی بتواند با سئو کلاه سفید و خاکستری خود را مطابق الگوریتم‌ های گوگل نگه دارد،‌ در آینده با تغییر الگوریتم‌ ها دچار مشکل خیلی خیلی بدی نخواهد شد.

آموزش بازاریابی آنلاین

رقبا شما بیکار ننشسته‌اند

اگر عبارت آموزش بازاریابی آنلاین و سئو به گوش شما رسیده است، مطمئن باشید رقباتان نیز از پتانسیل بالای آنها مطلع شده‌اند و تلاش به گذارندن آموزش‌ها برای پیشرفت خود کرده‌اند؛ حتی ممکن است که کار بر روی بهینه سازی سایت شان برای موتورهای جستجو را نیز شروع کرده باشند. بازار سئو و بهینه‌ سازی این روزها گرمِ گرم است و تصور نمی‌شود با وجود موتور جستجوی گوگل این بازار به این زودی‌ ها از تب و تاب بیافتد.

فرض کنید حوزه تولید محتوا چه رقابتی دارد، شما با استفاده از استراتژی کلمات کلیدی لانگ تیل، مانند آموزش تولید محتوا وبین سئو موفق خواهید شد از رقبایتان پیشی بگیرید.

سئو یک سرمایه‌گذاری قابل بازگشت است؟

کارآفرینان کسب‌ وکارهای موفق علاقه دارند تا با بهره‌ وری، کارمندان خود را افزایش دهند و از روش‌ های مختلفی برای سنجش میزان آ‌ن‌ ها استفاده کنند. در چنین کسب و کارهایی هر هزینه‌ ای به‌احتمال زیاد موجب بازگشت سرمایه می‌شود. هم در کاهش سایر هزینه‌ ها و هم به‌ صورت افزایش درآمد.

در این موضوعات محمد نصیری در وبین سئو ویدیوهای مختلفی را تولید کرده است که می‌توانید با مراجعه به آن، ویدیوهای آموزش ساخت محتوا و آموزش بازاریابی اینترنتی رایگان را تماشا کنید.

سئو نیز از این قاعده دور نیست و صرفِ هزینه برای آن نیازمند راه‌ هایی برای سنجش بازگشت سرمایه است. در ادامه روش‌ هایی برای اندازه‌ گیری بازگشت سرمایه از طریق سئو ارائه می‌ شود که بسیار حائز اهمیت هستند.

  1. میزان ورودی و نرخ تبدیل

نخستین معیار در بررسی، میزان ورودی، ماندگاری و ترافیک سایتمان است که بیشتر بستگی به آن دارد که در نتایج جستجو در چه جایگاهی قرار گرفته باشیم.

  1. تعداد تماس‌ ها

وقتی افزایش ورودی دارید طبیعتا باید زنگ خور داشته باشید، اگر تماس‌ های پیامکی، تلفنی و ایمیلی نداشته‌اید یک جای کار می لنگد (البته بستگی به نوع کسب و کار دارد) اما با حل مشکلات کاربران را به سمت ارتباط بکشانید، چه مستقیم و چه غیر مستقیم تا نرخ تبدیل صورت گیرد.

  1. هزینه تمام شده تا به الان چقدر بوده است؟

هزینه تمام شده را محاسبه کنید، بودجه را مدیریت کنید و مشکلات سایت را با سئو و طراحی بصری حل کنید تا بازگشت سرمایه داشته باشید.

  1. نرخ تبدیل چطور؟

کاربران زمانی که وارد سایت شما می‌شوند یا در سایت می‌ مانند و کاری نمی‌کنند، یا بیرون می‌ روند یا خرید خود را انجام می‌ دهند،‌ ما با سئو داخلی و طراحی درست سایت و اعتمادسازی، تاثیر بسیار زیادی برای افزایش فروش و نرخ تبدیل کاربران خواهیم داشت.

نتیجه‌ گیری

سئو یک سایت زمانی به‌ صورت کامل موفق است که با راهبردهای درستی انجام شده باشد و علاوه‌ بر ورودی،‌ به بازگشت سرمایه و فروش بسیار زیاد کمک کند. فراموش نکنید سئو اهمیت دارد، آن را جدی بگیرید.

نوشته شده در جولای 4, 2021 / 2,224 نمایش / کد مطلب : 16859

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 7