مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود افزونه گالری حرفه ای NextGEN Gallery بسیار کاربردی

NextGEN-Gallery

سلام و درود به همه ی دوستداران وان اسکریپت امروز وان اسکریپت میخواهد که  یک افزونه بسیار حرفه ای و کاربردی را برای اولین بار در ایران که منتشر می شود را معرفی کند .  حالا می خواهیم درباره این افزونه بگوییم . افزونه   NextGEN Gallery  یکی از محبوب ترین کالری تصاویر  و پلاگین  ورد پرس بوده است  در چند سال  اخیر  که بیش از ۶ میلیون در یافت را داشته است .

حالا میخواهیم که امکانات این افزونه حرفه ای را به شما معرفی کنیم :

دارای یک موتور قدرتمند برای آپلود و مدیدریت گالری تصاویر با توانای دسته ی آپلود  ,   واردات , داده های متاها  ,  اضافه/خدف / مرتب سازی بر تصاویر , ویرایش  عکس ها  آلبوم کردن گالری ها ,  این دو سبک در جلوی (fornt-end) صفحه نمایش (اسلاید شو و گالری تصویر بند انگشتی)، که هر دو با آرایه وسیعی از گزینه های برای کنترل اندازه، سبک، زمان، انتقال، کنترل، اثرات سبد،  و دها امکانات دیگر

gem1

و حالا ویژگی های این افزونه حرفه ای را به شما معرفی میکنم :

آپلود گالری : افزونه کالری تصاویر قابلیت های متنوع  و قدرتمند را برای عکس کرفتن از دسکتاب خود و آپلود کردن از طریق ورد پرس یا به صورت زیپ یا  FTP. NextGEN به صورت خود کار به شما داده است.

 مدیریت گالری : ویرایش تصاویر منحصر به فرد. ویرایش اطلاعات متا و تگ های تصویر، چرخش تصاویر، و محروم کردن تصاویر. ویژگی. سرعت watermarks به دسته ها یا گالری های تصاویر اضافه کنید. ایجاد و سازماندهی مجموعه ای از گالری ها، و نمایش آنها را در هر دو فرمت های فشرده و یا تمدید و امکانات دیگر…

نمایش گالری : نمایش گالری بسیار عالی و کاربر پسند و به دو صورت اسلایدر و چیدمان می باشد و به صورت خودکار سایز یندی عکس ها انجام میدهد و  همچنین بدون از بین بردن کیفیت عکس ها این کار را  می کند و عملیات های پیشرفته زیاد تری را هم انجام میدهد.
gem1

 امیدوار هستم که این افزونه برای کاربرا لذت بخش باشه آرزوی ما سربلندی شما…

نوشته شده در می 22, 2013 / 14,894 نمایش / کد مطلب : 5459

14 دیدگاه در “دانلود افزونه گالری حرفه ای NextGEN Gallery بسیار کاربردی”

  1. با تشکر از مطالب خوبتون

  2. سلام خسته نباشید
    من این افزونه و نصب کردم , عکس که اپلود میکنم صفحه اخر میره بجای این که صفحه اول باشه !! خواهشن راهنمایی کنید.

  3. سلام خسته نباشید

    من فعلا تو سایتم افزونه fancy gallery رو دارم که ظاهرا رایگان بوده و یگ گالری بیشتر نمیشه باهاش درست کرد و تصاویر به صورت اسلایدر نمایش داده نمیشه ، افزونه NextGEN Galleryرو فعال کردم سایت به هم ریخت ، مشکل از کجاست و افزونه پولی fancy رو چطور خرید کنم .
    مرسی

    • احتمالا افزونه کتابخانه ها و شیوه نامه های خودش رو توی هدر سایتت فراخوانی کرده و با فایل های سایتت تداخل داشته .
      باید ست بشه با قالب سایتت

  4. نسخه اصلی هستش؟

  5. حامد محمدی

    سلام
    من از قالب تایتان استفاده میکنم که ۱۴ حالت برای نمایش گالری داره الان از یه افزونه به اسم شیبا گالری استفاده میکنم که گزینه ی تغییر حالت نمایش گالری نداره. این افزونه این امکان رو داره؟

  6. عالی بود فقط توضیحات کم بود از تنظیمات افزونه بگین وگرنه ما هم میدونیم همچین افزونه ای است
    موفق باشید

  7. فرهاد ایران دوست

    nextgen gallery رو نصب کردم اما تو سایت به جای اینکه عکسارو نشون بده مربع خالی میندازه که اسم عکس تو اون مربع نوشته شده و خود عکس رو نشون نمیده.

    • دوست عزیز افزونه تست شده هستش و مشکلی نداره
      مسیر عکس ها دقیق آدرس دهی کنید مشکلی نداره

  8. با سلام. من این افزونه رو قبلا نصب کردم و پس از بروزرسانی وقتی چند گالری رو در برگه اضافه می کنم فقط آخرین گالری را نمایش می ده. اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید.

  9. آیا امکانش هست آپلود تصاویر در هاست دانلود انجام بشه؟

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

62 + = 67