مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود افزونه های وابسته به Visual Composer نسخه جدید

افزونه های وابسته به ویژوال کامپوسر!

پیش از این افزودنی های کاربردی ویژوال کامپوسر را به شما عزیزان معرفی و آماده دانلود کردیم. امروز با یک مجموعه کامل از افزودنی های کاربردی افزونه Visual Composer در خدمت شما عزیزان هستیم. Addons for Visual Composer نسخه ۳٫۱۶٫۴ یک مجموعه از افزونه های بسیار کاربردی ویژوال کامپوسر می باشد که امکانات Visual Composer شما را به نا محدود می رساند و می توان گفت نسخه نهایی آن را در اختیار دارید! همراه وان اسکریپت باشید.

دانلود-افزونه-های-وابسته-visual-composer-نسخه-جد

امکانات نا محدود و بی نهایت سازی ویژوال کامپوسر

اگر شما هم از افزونه حرفه ای ویژوال کامپوسر استفاده می کنید. احتمالا به لذت کار با آن پی برده اید. حال اگر بدانید که شما می توانید این افزونه را قدرتمند تر کنید، چه می کنید؟ قطعا سریعا به دنبال حرفه سازی بیشتر آن خواهید بود.

مجموعه Ultimate Addons for Visual Composer v3.16.4 یک مجموعه فوق العاده حرفه ای برای ویژوال کامپوسر می باشد که توسط این مجموعه، امکانات ویژوال کامپوسر به نامحدود و بی نهایت می رسد! پس از نصب و استفاده از آن شگفت زده خواهید شد. در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار سایت از این مجموعه استفاده می کنند.

امکاناتی که در نسخه معمولی ویژوال کامپوسر نیست را حالا دریافت کنید!

ویژوال کامپوسر امکانات فراوانی دارد که شما از آن ها استفاده می کنید و رضایت کامل دارید. اما این تمام قدرت ویژوال کامپوسر نیست! بلکه افزونه ویژوال کامپوسر فرا تر از این ها می باشد. برای استفاده از امکانات حرفه ای ویژوال کامپوسر، مجموعه ای که امروز قرار داده ایم را حتما نصب کنید.

برخی از ویژگی های افزونه Ultimate Addons for Visual Composer

  • امکانات نا محدود
  • نسخه بی نهایت ویژوال کامپوسر
  • واکنشگرا
  • پس زمینه های جادویی
  • استفاده بسیار آسان
  • طراحی بسیار زیبا
  • و …
نوشته شده در ژوئن 14, 2016 / 4,606 نمایش / کد مطلب : 15022

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 13 = 15