مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود اسکریپت رزرو محل اقامت Accomodo

راه اندازی سیستم رزرو محل اقامت

امروزه اقامت در کشور های مختلف در تمام نقاط جهان کار بسیار آسانی شده است و به راحتی می توان توسط سیستم ها و سایت های خدماتی و رزرو اقامت چنین کاری را به انجام رساند و با خیالی آسوده به سفر رفت. رزرو محل اقامت در کشور های مختلف توسط سایت های اقامتی مربوط به محل مانند هتل می باشد.

برای مثال آماده سفر به کشور مالزی هستیم و قصد رزرو یک هتل در Kuala Lumpur را داریم. به راحتی وارد وبسایت های اختصاصی این هتل (سایت های واسط) شده و پس از ثبت نام و پرداخت مبلغ، عملیات تهیه رزرو را انجام می دهیم. به همین راحتی رزرو محل اقامت خود و دوستانمان را انجام دادیم!

اسکریپت رزرو محل اقامت Accomodo منتشر شد!

accomodo-book-your-accommodation-online

Accomodo نام یک اسکریپت جدید و نوپا در زمینه اسکریپت های خدماتی می باشد که امکان راه اندازی یک سایت قدرتمند به عنوان رزرو محل اقامت را برای شما قراهم می کند. توسط سیستم Accomodo به راحتی می توانید یک سایت و سیستم بسیار حرفه ای با امکانات بالا جهت رزرو هتل و محل اقامت در شهر های و کشور های مختلف (داخل و خارج) راه اندازی کنید.

کاربران (مشتریان) به راحتی وارد سایت شما شده سپس عملیات رزرو را انجام می دهند. از قابلیت های این سیستم می توان به طراحی زیبا و واکنش گرا، رنگ بندی کاربر پسند، نسخه های همراه، فرم ها و صفحات آماده حرفه ای و… اشاره کرد. هم اکنون اسکریپت Accomodo را برای اولین بار از وان اسکریپت دریافت کنید.

برخی از قابلیت های Accomodo

  • پشتیانی از جستجوگر پیشرفته گوگل (API)
  • طراحی کاملا واکنش گرا
  • قابلیت تعیین دقیق محل (اتاق و…)
  • تهیه لیست نیاز ها و درخواست ها
  • داشبورد مدیریت قوی
  • بخش کاربری حرفه ای
  • و …

اطلاعات ورود به پیش نمایش سیستم

بخش کاربری: http://www.accomodo.in

نام کاربری: user@gmail.com

رمز: ۱۲۳۴۵۶

بخش مدیریت: http://www.accomodo.in/admin

نام کاربری: admin

رمز: admin

نوشته شده در اکتبر 14, 2016 / 3,156 نمایش / کد مطلب : 15661

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =