مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

با استفاده از خدمات سئو سایت، از رقبای خود سبقت بگیرید!

اگر از فروشی که دارید راضی نیستید! اگر رقبای شما سهم بیشتری از فروش را در بازار کسب و کارتان از آن خود کرده اند، اگر تصمیم دارین که سهم عمده بازار کسب و کارتان از آن شما باشد و به رهبری بازار برسید، باید متفاوت تر و البته بهتر از رقبایی که دارین حرکت کنید. با استفاده از خدمات سئو سایت می توانید از رقبایی که دارید، سبقت بگیرید.

میلیون ها تومان ارزش خدمات سئو به بهای یک ریال تعرفه سئو!
سئو (SEO) یا بهینه سازی موتورهای جستجو، راه نجات بخشی است که امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کارها به ارزش آن پی برده اند. اما نکته ای که وجود دارد این است که برخی از صاحبان کسب و کارها به دلیل قیمت سئو، سایت خود را از سئو محروم کنند. البته بهتر است بگوییم که کسب و کارشان را از سودی که در انتظارش است محروم می کنند.
درست است که برای دریافت خدمات سئو لازم است هزینه کنید و البته این هزینه به خصوص برای کسب و کارهای نوپا قابل توجه هم هست. اما باید ببینید به ازای این هزینه چه چیزی عاید شما می شود!؟ شما یک ریال هزینه می کنید و در ازای آن میلیون ها تومان ارزش مالی به کسب و کار شما باز میگردد.

سئو هزینه نیست سرمایه گذاری است!
سئو سایت موجب دیده شدن سایت شما در صفحه اول گوگل می شود. به این ترتیب شما با بیشتر دیده شدن در بهترین جایگاه های گوگل سهم بیشتری از ۶۳۰۰۰ جستجو در ثانیه را از آن خود می کنید. با یک حساب سر انگشتی می توانید متوجه شوید تا چه اندازه می توانید شانس فروش را برای خود افزایش دهید.
با این وجود برخی از افراد به دنبال سئو ارزان هستند و شرکت های سئو هم هستند که این نیاز را می دانند، بنابراین در این مورد آگاهانه تصمیم بگیرید.!! بدانید که هر ارزانی بی دلیل نیست. راحت به هر کسی که وعده خدمات ارزان برای سایت شما را می دهد اعتماد نکنید. زیرا گاهی این اعتماد تبعات جبران ناپذیری دارد.

استفاده از خدمات سئو تضمین کننده حیات یک کسب و کار آنلاین
خدمات سئو می تواند مانند چراغ جادو عمل کند و شما را به درآمدهایی چند صد میلیونی برساند. به راستی این درآمدها تنها وعده و وعید نیست که سئوکارها به شما می دهند. با این وجود برای رسیدن به نتیجه باید کمی صبور باشید و سرمایه گذاری کنید.
شاید این راه کمی سخت به نظر برسد صبر و هزینه هر دو ممکن است شما را به سمت دوراهی انتخاب برای انجام یا عدم انجام سئو سایت سوق دهد. مثلا ممکن است شما تصمیم بگیرید با استفاده از فضای شبکه های اجتماعی که برای رسیدن به نتیجه به تلاش و زمان کم تری نیاز دارید میزان فروش خود را افزایش دهید.
اما بهتر است بدانید که در ماه ۱٫۲ تریلیون جستجو در گوگل انجام می شود. بنابراین اگر بخواهید به رهبری بازار برسید و گوی سبقت را از رقبای خود بربایید نمی توانید رقابت در فضای موتورهای جستجو را نادیده بگیرید. زیرا هزینه این نادیده گرفتن از دست دادن تعدا قابل توجهی از مشتریان بالقوه و در نهایت از دست دادن سهم بازار است.

دیجی کالا با خدمات سئو توانست سهم عمده بازار خود را تصاحب کند!
همین که امروز ما در این مقاله بین تمامی برندهایی که در بازار وجود دارد دیجی کالا را به عنوان یکی از موفق های بازار کسب و کار خودش مثال می زنیم، یعنی دیجی کالا درست شروع کرده و درست ادامه داده که امروز همچین جایگاهی دارد.
دیجی کالا در ابتدا یک فروشگاه اینترنتی کوچک بود و بودجه ای که امروز برای تبلیغات و برندینگ دارد را نداشت! اما هوشمندانه فکر کرد و درست عمل کرد که امروز صاحب این جایگاه و برند است. اما سوال اساسی اینجاست که چطور با جیب خالی در میان سیل عظیم فروشگاه های اینترنتی برندینگ خود را ساخت؟!

موفقیت تصادفی نیست
خدمات سئو همان راز پشت پرده دیجی کالاست. این فروشگاه از برندینگ آنلاین که هزینه زیادی نداشت شروع کرد. در روزهایی که کم تر کسی از گنج پنهان در گوگل خبر داشت، دیجی کالا با استفاده از سئو سایت تلاش کرد به ازای کلیدواژه های مرتبط با کسب و کار خودش جلوی چشم کاربران گوگل قرار بگیرد.
به این ترتیب علاوه بر افزایش فروشی که در آن زمان به ازای افزایش بازدیدها به دست آورد کم کم برندینگ آنلاین خود را ساخت. برندینگی که به مرور مشتری های دیجی کالا را بیشتر و سهم رقبای آن را کم تر کرد. دیجی کالا با هوشمندانه عمل کردنش در گذشته جایگاه و موفقیت امروزش را به دست آورد.

محکومین به شکست با قیمت سئو ارزان!!
باور کنید هیچ ارزانی بی دلیل نیست. البته منظور ما قیمت سئو منصفانه نیست! برخی شرکت های سئو با قیمت سئو ارزان سعی در فریب مشتریان دارند. آن ها به بهایی گزاف و با شعار قیمت سئو ارزان کسب و کار شما را به تباهی می کشانند. ارمغان این شرکت ها برای شما چیزی نیست بجز:

شما صاحب دارایی هایی بی ارزش می شوید
این شرکت ها خدمات سئو بی کیفیتی برای سایت شما انجام می دهند و شما را صاحب دارایی هایی بی ارزش می کنند. محتواهایی که نه در زمان حاضر و نه در آینده نمی تواند مخاطبی را به سایت شما جذب کند. بک لینک های بی ارزشی برای سایت شما دریافت می کنند که، نمی تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند.

سئو سیاه؛ فاتحه خود را بخوانید!!
سئو ارزان گران تر از سئو گران در میاید. این شرکت ها با تکنیک های سئو کلاه سیاه سعی می کنند سایت شما را به آنچه قول داده اند به بهایی ارزان برسانند. ولی مگر می شود!؟ دیگر نمی شود به این راحتی ها گوگل را دور زد. سایت شما اندکی نمی گذرد که شناسایی می شود و با جریمه های بسیار سنگینی مواجه خواهد شد.

اگر بودجه کافی برای سئو سایت نداشته باشیم راه ‌حل چیست؟
اگر کسب‌وکار شما نوپاست و بودجه کافی برای سیاست‌های بازاریابی آنلاین در اختیار ندارید، نباید این بودجه کم برای شما به بهای استفاده از خدمات سئو ارزان تمام شود. می‌توانید روی آموزش سئو سرمایه‌گذاری کنید و یا از مشاوره سئو ساعتی برای حل مشکلات و چالش‌های سئو سایت خود استفاده کنید.
به‌این ‌ترتیب قیمت سئو برای شما ارزان تمام می‌شود اما سئو سایتتان در نهایت رشد می‌کند و کسب‌وکارتان هم آسیب نمی‌بیند.

جمع بندی…
شرکت ها برای تقویت جایگاه خود در صنعت از افزایش سهم بازار به عنوان نوعی استراتژی تهاجمی استفاده می کنند. تأمین کردن مشتریان بیشتر، منجر به درآمد بیشتر برای شرکت می‌شود و به همین ترتیب، درآمد سایر رقبا را کاهش می‌ دهد.
افزیش سهم بازار، کاری بسیار چالش ‌برانگیز است، اما شرکت‌ها باید برای آن برنامه ‌های ویژه ‌ای داشته باشند.
یکی از استراتژی هایی که کسب و کارهای آنلاین می توانند با استفاده از آن سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کنند و گوی سبقت را از رقبای خود بربایند استفاده از خدمات سئو سایت است.

نوشته شده در ژوئن 20, 2022 / 1,497 نمایش / کد مطلب : 16934

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 58 = 67