مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ایجاد سیستم ناحیه کاربری حرفه ای در WHMpress توسط WHMCS Client Area

نسخه ۴٫۰٫۳ قرار گرفت!

اگر شما هم با سیستم WHMCS کار کرده باشید حتما می دانید که سیستم حسابداری بسیار پیشرفته و دقیق به همراه ماژول های مورد نیاز جهت راه اندازی یک هاستینگ قدرتمند می باشد که از امکانات این سیستم می توان به قابلیت عضویت و مدیریت کاربران، سیستم پشتیبانی و تیکتینگ، سیستم حسابداری پیشرفته، امکان پرداخت آنلاین، امکان متصل شدن به کنترل پنل های مختلف وب سایت مانند سی پنل، دایرکت ادمین، قابلیت ثبت و تمدید دامنه، پشتیبانی از چندین زبان دنیا، سیستم گزارش گیری پیشرفته و… اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر و دریافت این سیستم می توانید به صفحه “اسکریپت فارسی مدیریت حساب و هاستینگ WHMCS” مراجه کنید.

whmcs-client-area-v4-0-3-whmpress-addon

اما امروز ما نسخه جدید یکی از ماژول های این سیستم را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این ماژول WHMCS Client Area نام دارد که امکان راه اندازی یک مدیریت کاربری قوی را به شما می دهد. توسط WHMCS Client Area شما می توانید برای کاربران خود یک ناحیه کاربری بسیار حرفه ای و جدید برپا کنید تا به راحتی به مدیریت سیستم و حساب های خود رسیدگی کنند.

هم اکنون می توانید آخرین نسخه این افزودنی حرفه را از وان اسکریپت به صورت رایگان دریافت و استفاده کنید. نسخه ۴٫۰٫۳ آماده دانلود است! در ادامه به برخی از قابلیت های این سیستم اشاره می کنیم.

  • نصب سریع
  • ادغام و سازگاری کامل با سیستم
  • سفارش حرفه ای
  • ارائه صورت حساب دقیق
  • پشتبانی حرفه ای
  • وضعیت خرید و حساب ها
  • و…

توجه کنید:

این سیستم وابسته به افزونه WHMpress می باشد و نیازمند به نصب این افزونه هستید. پس از نصب WHMpress سپس سیستم WHMCS Client Area را دریافت و فعال کنید. اگر سوالی دارید در همین پست در قالب نظر ارسال کنید.

نوشته شده در نوامبر 1, 2016 / 3,685 نمایش / کد مطلب : 15876

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 40 = 44