مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

آموزش دریافت درگاه بانک ملت برای ووکامرس

آموزش دریافت درگاه بانک ملت برای ووکامرس

یکی از اهداف راه اندازی فروشگاه اینترنتی دریافت وجه از مشتریان می باشد. جهت دریافت وجه شما نیازمند درگاه بانکی برای وب سایت خود هستید که ما در آموزش دریافت درگاه بانک ملت برای ووکامرس به موارد مورد نیاز جهت دریافت درگاه اینترنتی برای افرادی که حساب بانک ملت دارا می باشند می پردازیم.

merchantmenu

درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟

درگاه پرداخت اینترنتی(VPOS): پرداخت اینترنتی یعنی انتقال وجه از کارت بانکی خریدار یا دریافت کننده خدمات به حساب فروشنده یا ارائه دهنده خدمات می باشد.

قبل از دریافت درگاه اینترنتی شما باید ابتدا مدارک زیر را تهیه نمایید.مدارک به شرح ذیل جهت دریافت درگاه اینترنتی ضروری می‌باشد.

مشتریان حقیقی

  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مالک سایت
  • دارا بودن اسناد تملیکی و یا استیجاری مرتبط با محل فعالیت و یا مجوز های رسمی از مراجع ذیصلاح جهت کسب و کار اینترنتی
  • امکان ارائه مجوزهای رسمی از مراجع ذیصلاح جهت کسب و کار اینترنتی

مشتریان حقوقی

  • کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضا
  • کپی آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت-روزنامه رسمی
  • کپی اساسنامه شرکت

مشتریان حقیقی و حقوقی

  • دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک
  • ثبت نام در وب سایت www.enamad.ir
  • درج نماد اعتماد الکترونیک در وب سایت اعلام شده
  • ثبت نام درگاه پرداخت اینترنتی

مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک

بعد از آماده سازی مدارک با توجه به نوع کاربری وب سایت شما کافی است به صفحه ثبت درخواست پذیرندگی بانک ملت مراجعه نموده و با توجه به نوع حقیقی و یا حقوقی وب سایت و نوع کسب و کار خود یکی از گزینه هارا انتخاب نمایید.ما در تصویر روند تکمیل فرم حقیقی را برای شما آموزش می دهیم.

dargah-mellat

قبل از تکمیل فرم ابتدا لازم است شرح الزامات امنیتی پذیرندگان طبق دستورالعمل ابلاغی شرکت شاپرک را مطالعه نمایید. پس از کلیک به صفحه ی جدیدی انتقال خواهید یافت که از باید اطلاعات خود را جهت دریافت درگاه بانکی تکمیل نمایید.

dargah-mellat2

پس از پرکردن فرم ثبت درخواست پذیرندگان حقیقی یا حقوقی برروی دکمه ثبت اطلاعات کلیک نمایید.سپس با تصویر زیر روبرو خواهید شد.

پس از آن مراحل تکمیل فرآیند درگاه برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.برای پیگیری درخواست خود می توانید از صفحه پیگیری درخواست پذیرندگی درخواست خود و روند دریافت درگاه اینترنتی را مشاهده نمایید.در آموزش بعدی به آموزش نصب و فعالسازی افزونه درگاه پرداخت بانک ملت ووکامرس می پردازیم و همچنین تنظیمات مربوط به آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

نوشته شده در نوامبر 4, 2016 / 3,775 نمایش / کد مطلب : 15927

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 82 = 88