مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

حرفه ای ترین افزونه صفحه ساز وردپرس Visual Composer Extensions نسخه ۳٫۴٫۸٫۲

افزونه صفحه ساز وردپرس

امروز قصد معرفی بهترین پلاگین صفحه ساز وردپرس یعنی ویژوال کامپوسر (Visual Composer) را داریم. این پلاگین پرفروش ترین پلاگین وردپرس است و در بیش از ۱۰۰ هزار قالب وردپرس مورد استفاده قرار گرفته است که این خود نشان قدرت و محبوبیت این پلاگین است.

بهتر است تجربه کار با این پلاگین صفحه ساز وردپرس را از دست ندهید چون افزونه Visual Composer بسیار کارآمد است. در واقع شما تنها با کشیدن و رها کردن عناصر می توانید یک صفحه زیبا طراحی کنید و هیچ گونه نیاز به کدنویسی نخواهید داشت. حتی نیازی به کار با Short Code هم ندارید.

حرفه-ای-ترین-افزونه-صفحه-ساز-وردپرس-visual-composer-ext

حرفه ای ترین افزونه صفحه ساز وردپرس Visual Composer Extensions

پس از نصب پلاگین صفحه ساز وردپرس، دکمه های فعال سازی آن در بالای ادیتور ظاهر میشود. این افزونه ۲ دکمه با نام های “ویرایشگر پیشرفته” و “ویرایشگر زنده” به ادیتور اضافه میکند. اما کار هر کدام چیست؟

ادیتور پیشرفته

با زدن دکمه “ادیتور پیشرفته” ادیتور وردپرس تبدیل به ادیتور پیشرفته ای میشود که همان صفحه ساز است. در این حالت شما میتوانید برگه مورد نظر را ستون بندی کنید و المان ها را در بخش های مختلف قرار دهید. همچنین تعدادی تمپلیت آماده نیز برای ستون بندی وجود دارد که با انتخاب ان ها، صفحه به همان شکلی که نمایش داده شده ستون بندی میشود و شما فقط کافی است تا المان ها را داخل ان بکشید.

ادیتور زنده

با زدن دکمه ادیتور زنده، برگه شما به صورت آنلاین قابل ویرایش است. یعنی نوار المان های صفحه ساز در بالا قرار گرفته و صفحه شما در زیر ان نمایش داده میشود تا المان ها را اضافه کنید. یعنی همان چیزی که در سایت دیده میشود را آنلاین می توانید ویرایش کنید.

امیدواریم این افزونه مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد. موفق باشید.

نوشته شده در ژوئن 2, 2016 / 2,924 نمایش / کد مطلب : 14863

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 50 = 53