مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دوربین مدار بسته مخفی چیست؟

دوربین مدار بسته مخفی جزو دوربین‌های مدرن و پیشرفته موجود در بازار است که در انواع مختلفی طراحی می‌شود. این دوربین‌ها ویژگی‌های بسیار زیادی دارند و به راحتی می‌توان از آن‌ها در مکان های مختلف استفاده کرد. دوربین‌های نظارتی معمولا در منطاق حساس و امنیتی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا بدون اینکه کسی متوجه آن شود اوضاع را تحت کنترل داشته باشند. این دوربین‌ها سایز بسیار کوچکی دارند و به راحتی استتار می‌شوند به همین جهت مورد استقبال سازمان های امنیتی و نظارتی قرار گرفته‌اند. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که دوربین مدار بسته مخفی چیست و چه کاربردی دارد؛ بنابراین از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

دوربین مدار بسته یا نظارتی چیست؟

دوربین مداربسته مخفی که به آن دوربین نظارتی و جاسوسی نیز گفته می‌شود برای زیر نظر گرفتن محیط بدون اینکه کسی متوجه شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌های مدرن برای استفاده در مکان‌های مختلف مخصوصا مناطق امنیتی و حساس کاربرد دارند. دوربین‌های جاسوسی در ابعاد کوچک و به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بتوان آن را به راحتی استتار کرد. دوربین‌های نظارتی را می‌توانید داخل پریز برق، داخل پیچ، درون لامپ و … جاسازی کرده و از آن استفاده نمایید.

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید به شما پیشنهاد می کنیم برند هایک ویژن را انتخاب کنید. در حال حاضر هایک ویژن با کیفیت ترین و بهترین دوربین مدار بسته در دنیا را تولید می کند و شما می توانید انواع مختلف دوربین مدار بسته برند هایک ویژن را از نمایندگی هایک ویژن در ایران مانند شرکت مهر تجارت خریداری کنید.

بهترین مکان ها برای نصب دوربین مدار بسته مخفی عبارت‌اند از:

  • درب جلو ساختمان
  • اتاق نشیمن و اتاق خواب
  • دفتر کار
  • مکان‌های امنیتی
  • داخل اشیاء مختلف

انواع دوربین مداربسته نظارتی

دوربین مدار بسته نظارتی در انواع مختلفی طراحی می‌شود که هر یک از آن‌ها کاربرد جداگانه‌ای دارد. شما با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید بهترین دوربین نظارتی را خریداری نمایید. انواع دوربین‌های مدار بسته نظارتی عبارت‌اند از:

۱- دوربین مداربسته سوزنی

دوربین‌های مدار بسته سوزنی جزو کاربردی‌ترین دوربین مخفی‌های موجود در بازار هستند. این دوربین‌ها به دلیل ارزان قیمت بودن و کیفیت بالای تصاویر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند.

۲- دوربین مداربسته پین هول

دوربین‌های مدار بسته پین هول نسبت به سایر دوربین‌های مخفی قیمت بالاتری دارند و تشخیص آن‌ها پس از نصب بسیار سخت است. این دوربین‌ها تصاویر را با کیفیت بالایی ذخیره می‌کنند و گزینه ایده‌آلی برای جاسوسی کردن به شمار می‌روند.

۳- دوربین مداربسته ساعت دیواری

دوربین‌های مدار بسته مخفی ساعت دیواری در ابعاد بسیار کوچک طراحی شده‌اند و برای نصب داخل ساعت دیواری طراحی شده‌اند.

۴- دوربین مداربسته مخفی ساعت مچی

دوربین‌های مخفی ساعت مچی داخل ساعت‌های مچی نصب می‌شوند. مواقعی که احتیاج به نظارت موقت اوضاع در شرایط حساس را دارید این دوربین‌ها بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

دوربین مدار بسته مخفی

۵- دوربین مداربسته بند انگشتی

دوربین مدار بسته بند انگشتی در ابعاد بسیار ریز ساخته می‌شود و تصاویر را با کیفیت ۲ مگاپیکسلی ذخیره می‌کند.

۶- دوربین مداربسته مخفی جاسوئیچی

دوربین مخفی جاسوئیچی با استفاده از باطری کار می‌کند و قادر است به مدت ۳۰ دقیقه منطقه مورد نظر را زیر نظر بگیرد. شما می‌توانید جاسوئیچی را بچرخانید و به تغییر زاویه دید دوربین مناطق مختلف را زیر نظر بگیرد.

۷- دوربین مداربسته پریز برق

دوربین مخفی پریز برق جزو کاربردی‌ترین دوربین‌هاست که داخل پریز برق نصب می‌شود . به کمک این دوربین‌ها می‌توانید تصاویر و صدا را با کیفیت بالا ضبط نموده و اوضاع را تحت کنترل خود بگیرید.

۸- دوربین مداربسته مخفی آینه ای

این دوربین‌ها به شکل آینه محدب ساخته می‌شوند و دوربین مخفی داخل آینه تعبیه شده است. دوربین‌های مخفی آینه‌ای کیفیت بسیار خوبی دارند اما برای اینکه تصاویر را به صورت شفاف ذخیره کنند باید نور محیط را تنظیم کنید.

۹- دوربین مخفی خودکاری

دوربین مخفی خودکار جزو دوربین‌هایی است که برای جاسوسی کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌ها محبوبیت بسیار زیادی دارند و قابلیت ضبط صدا و تصویر را دارند. شما می‌توانید به وسیله این دوربین‌ها ۳۰ الی ۴۰ دقیقه از محیط مورد نظر فیلم بگیرید.

دوربینهای مداربسته مخفی چه ویژگی‌ها و مزایایی دارند؟

دوربین‌های مدار بسته نظارتی کاربرد بسیار زیادی دارند و به دلیل ویژگی‌ها و مزایای زیادی که دارند مورد توجه قرار گرفته‌اند. بهره مندی از این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید محل مورد نظر را تحت نظر بگیرید.

  • قابلیت دید در شب
  • تشخیص حرکت
  • قیمت ارزان
  • کیفیت بالای تصاویر
  • قابلیت نصب در مکان‌های مختلف
  • قابلیت پنهان شدن در اشیاء دیگر
  • قابلیت نصب آسان
  • غیر قابل تشخیص بودن
  • قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه
  • ضبط صدا توسط میکروفون داخلی
  • دارای قابلیت ضبط صدا
  • پشتیبانی از کارت حافظه

دوربین مخفی

دوربین مداربسته مخفی چه معایبی دارد؟

دوربین‌های مدار بسته مخفی گزینه ایده آلی برای تحت نظر گرفتن محیط یا جاسوسی است. این دوربین‌ها در کنار مزایای بسیار زیادی که دارند یک سری معایب هم دارند. دوربین‌های نظارتی غیرقانونی هستند و برای نصب آن‌ها لازم است که مجوز دریافت کنید.

از دیگر معایب دوربین های مخفی پهنای باند کم آن‌هاست. یعنی این دوربین‌ها به دلیل اندازه کوچکی که دارند تنها می‌توانند سوژه های نزدیک به دوربین‌ را مشاهده کنند و توانایی نظارت بر مناطق دور را ندارند.

آیا نصب دوربین مداربسته مخفی قانونی است؟

کشور ایران در رابطه با مسائل امنیتی حساس است و در صورت مشاهده مواردی که حریم خصوصی افراد را نقض کرده‌اند به شدت برخورد می‌کنند. نصب دوربین مدار بسته چه از نوع ساده و چه از نوع مخفی قانونی نیست و برای استفاده از آن باید حتما مجوز تهیه کنید.

استفاده بدون مجوز از دوربین مدار بسته نظارتی به منزله جاسوسی کردن است و جرم محسوب می‌شود. اگر قصد نصب چنین دوربین‌هایی را دارید باید نیروی انتظامی یا پلیس ۱۰+ مراجعه کنید و مجوزهای لازم برای استفاده از آن را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که در مکان‌های عمومی نصب این دوربین‌ها کاملا غیر قانونی است.

جمع بندی

در این مقاله بررسی کردیم که دوربین مدار بسته مخفی یا نظارتی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. این دوربین‌ها کاربرد بسیار زیادی دارند و به کمک آن‌ها می‌توان محل مورد نظر را بدون اینکه کسی متوجه شود تحت کنترل خود داشته باشید. استفاده از این دوربین‌های مدرن شرایط و قوانین خاص خود را داشته و باید طبق آن جلو بروید. دوربین مدار بسته نظارتی به راحتی از دید بقیه پنهان می‌شود و با خرید آن می‌توانید در مناطق حساس و امنیتی اوضاع را زیر نظر بگیرید. این دوربین‌ها قیمت بسیار مناسبی دارند و تهیه آن‌ها هزینه چندان زیادی برای شما نخواهد داشت.

نوشته شده در ژوئن 18, 2022 / 4,212 نمایش / کد مطلب : 16927

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 6 =