حداکثر زمان تحویل برای سرویسهای تک کلود که با عنایت به شرایط عمومی کشور و با فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است :
-سرور اختصاصی ۱۰ روز کاری
-سرویس میزبانی ۲ روزِ کاری متقاضی همچنین متعهد می گردد كه كلیه قوانین حقوق تالیف بین المللی و داخلی را در سایت خود رعایت نموده و از ایجاد مزاحمت برای سایر كاربران اینترنت، اقدام به دستكاری و نفوذ به سایت های دیگران، هرگونه استفاده غیر قانونی از ایمیل خود و سایر موارد مشابه پرهیز نماید.
شرکت تک کلود مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها (application ها) ویا برنامه های مورد استفاده خریدار مانند و نه محدود به پورتالها، سیستم های وبلاگ و مدیریت محتوا و امثال آنها، ندارد.
مشتری می پذیرد كه مسئولیت كامل هرگونه اطلاعات، فایل، تصویر و نیز سایر مواردی كه درون سایت خود قرار می دهد، با خود او می باشد و هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه شرکت تک کلود نمی باشد.
شرکت تک کلود حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار میدهد تک کلود موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت تک کلود، پورتال کاربران یا پورتال پشتیبانی و یا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.
با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت تک کلود یا پورتال مشتریان خریدار قوانین تک کلود را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
مسئولیت نگهداری از اطلاعات اختصاص داده شده به کاربر برای سفارش مورد نظر به عهده کاربر میباشد و در صورت پخش اطلاعات مورد نظر توسط کاربر به دیگر اشخاص، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات حاکی از آن ندارد.
-سرور اختصاصی ۱۰ روز کاری
-خرید نرم افزار خارجی ۱۰ روز کاری
-ثبت دامنه ۲ روزِ کاری
-سرویس میزبانی ۲ روزِ کاری متقاضی همچنین متعهد می گردد كه كلیه قوانین حقوق تالیف بین المللی و داخلی را در سایت خود رعایت نموده و از ایجاد مزاحمت برای سایر كاربران اینترنت، اقدام به دستكاری و نفوذ به سایت های دیگران، هرگونه استفاده غیر قانونی از ایمیل خود و سایر موارد مشابه پرهیز نماید.
شرکت تک کلود مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها (application ها) ویا برنامه های مورد استفاده خریدار مانند و نه محدود به پورتالها، سیستم های وبلاگ و مدیریت محتوا و امثال آنها، ندارد.
مشتری می پذیرد كه مسئولیت كامل هرگونه اطلاعات، فایل، تصویر و نیز سایر مواردی كه درون سایت خود قرار می دهد، با خود او می باشد و هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه شرکت تک کلود نمی باشد.
شرکت تک کلود حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار میدهد تک کلود موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت تک کلود، پورتال کاربران یا پورتال پشتیبانی و یا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.
با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت تک کلود یا پورتال مشتریان خریدار قوانین تک کلود را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
مسئولیت نگهداری از اطلاعات اختصاص داده شده به کاربر برای سفارش مورد نظر به عهده کاربر میباشد و در صورت پخش اطلاعات مورد نظر توسط کاربر به دیگر اشخاص، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات حاکی از آن ندارد.
کاربر متعهد میشود تا اطلاعات اختصاص داده شده به خود را بدون هماهنگی با شرکت، به فرد دیگری منتقل نکند.
شرکت برای تماس با مشتریان نیازمند است تا تمامی اطلاعات کاربر را اعم از نام، نام خانوادگی، آدرس پستی، کد پستی، تلفن و... را به طور کامل و دقیق در اختیار داشته باشد و کاربر موظف است تا این اطلاعات را به طور کامل و دقیق وارد نماید در غیر این صورت سفارش کاربر تایید نخواهد شد.
شرکت برای تماس با مشتریان نیازمند است تا تمامی اطلاعات کاربر را اعم از نام، نام خانوادگی، آدرس پستی، کد پستی، تلفن و... را به طور کامل و دقیق در اختیار داشته باشد و کاربر موظف است تا این اطلاعات را به طور کامل و دقیق وارد نماید در غیر این صورت سفارش کاربر تایید نخواهد شد.
در صورتیکه مشتری اقدام به فحاشی و ناسزا به هر شکل و هر نحو بنماید قرارداد او به طور یک طرفه فسخ و مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد .
شرکت نماینده دیتا سنتر میباشد و مشتری با علم بر اینکه دیتا سنتر ممکن است به هر شکل از ارائه خدمات خودداری کند سرویس را خریداری مینماید و شرکت در قبال هزینه پرداخت شده مشتری تعهدی را بر عهده نمیگیرد ولی میبایست تلاش خود را مبنی بر بازگرداندن حقوق تضییع شده مشتری بنماید.
شرایط فسخ قرارداد شامل مواردی که دیتاسنتر یا شرکتهای خارجی از انجام تعهدات خود سر باز زنند نمیگردد. و مشتری در اینگونه موارد حق اعتراض و یا فسخ قرارداد را از خود فسخ مینماید.
شرکت می تواند هر زمان قیمت سرویس های خود را افزایش و یا کاهش داده و از دوره بعد برای کاربر همان میزان فاکتور خواهد شد.
نکته : شایان ذکر است اطلاعات کاربر کاملا محفوظ بوده و هیچگاه افشا نخواهد شد.
نکته : پهنای باند به میزان Ram ، CPU و منابع اشتراکی سرور گفته نمیشود.
نکته :کاربر نباید از سرویس میزبانی وب (وب هاستینگ) به عنوان هاست دانلود و یا آپلود استفاده نماید.
مسئولیت حفاظت از فایلها، مطالب موجود در سایت، نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات بر عهده کاربر میباشد و در صورتی که مشکلاتی از سوی این موارد پیش آید، هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت تک کلود نمی باشد . لازم به ذکر است به طور اتوماتیک سیستم پشتیبان گیری روزانه برای کلیه سرویس های وب هاستینگ فعال می باشد .
تبصره : از اکانتهایی که حجم اطلاعات آنها بیش از یک گیگابایت باشد، بک آپ تهیه نمیشود.
اسناد، دفاتر، گزارشات و همچنین عملیات الكترونیکی ضبط شده در سیستم های كامپیوتری شرکت تک کلود در مقابل ادعای کاربران، سند و دلیل معتبری میباشد .
شرکت تک کلود مجاز به حذف فایلهای ویروسی کاربران می باشد. بدیهی است پس از حذف فایل آلوده هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود .
نگهداری و استفاده از کدهای مخرب بر روی سرور های شرکت تک کلود ممنوع بوده و شرکت مجاز به حذف آنها بدون اطلاع قبلی می باشد.
ارسال ایمیلهای انبوه، استفاده از نرم افزارهایی که از منابع سرور به میزان زیاد استفاده میکند (نرم افزار دانلود و آپلود، راه اندازی دانلود و آپلود سنتر و...) روی هاست هاستهای اشتراکی (میزبانی وب) شدیدا خلاف قوانین بوده و اکانت مورد نظر بدون اخطار قبلی مسدود خواهد شد.
قوانین پشتیبانی
تهعدات کاربر :
کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.
تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از طریق سیستم تیکتینگ پیگیری نمایند و از تماس با واحدهای فروش (تماس با شرکت، استفاده از فرم تماس با ما، تماس با مشاور آنلاین فروش و...) خودداری کنند.
کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.
کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.
بعد از بازگشایی تیکت ، ایمیلی حاوی اطلاعات تیکت و لینک مشاهده تیکت برای کاربر ارسال میشود که کاربر میتواند با کلیک بر روی لینک تیکت ، از وضعیت پاسخگویی به مشکل خود آگاه شود. شایان ذکر است به محض پاسخ اپراتورهای تک کلود، ایمیلی حاوی پاسخگویی اپراتورها به کاربر ارسال میشود.
تعهدات اپراتور (کارمند/پشتیبان) :
اپراتور تک کلود متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتیبانی سرویس مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید.
تبصره : شایان ذکر است خدمات آموزش (حل مشکلات برنامه نویسی، حل مشکلات طراحی، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده توسط خود کاربری و...) به هیچ عنوان شامل وظیفه کارمند نمیشود. با این حال شرکت تک کلود با راه اندازی بخشهای آموزش اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتیبانی کاربران را کرده است.
اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد.
اپراتور متعهد میشود تا تیکت کاربر را در اسرع وقت پاسخ دهد. شایان ذکر است زمان پاسخگویی به تیکتها در زمان بحران و مشکلات اساسی سرور 48 تا 72 ساعت میباشد.
توجه : شرکت تک کلود میتواند این قرارداد را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در وب سایت، برای خود محفوظ می دارد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید. نسخه قابل استناد این سند قرارداد آخرین نسخه ای که در سایت موجود است، خواهد بود.