مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

۱۰ سوال در مورد سئوی وردپرس که شاید سوال شما نیز باشد – بخش دوم

 سوال در مورد سئوی وردپرس که شاید سوال شما نیز باشد

۱۰ سوال در مورد سئوی وردپرس که شاید سوال شما نیز باشد – بخش دوم

هر چند موضوع به صورت داستانی نیست و سوالات هر بخش با هم متفاوت هستند ، ولی به دوستانی که بخش اول را مطالعه نکرده اند پیشنهاد می کنم بر روی لینک زیر کلیک کرده و ابتدا بخش اول را بخوانند .

در این مطلب از وان اسکریپت ، سه سوال دیگر از سوالات پرکاربرد را مطرح و مورد بررسی قرار می دهیم که امیدوارم کاربردی واقع شود .

 

سوال شماره ۱ : چگونه می توانم یک میزبان مناسب برای هاستینگ وردپرسم پیدا کنم ؟

فاکتور های زیادی از جمله قیمت ، سیستم مدیریت ، پشتیبانی و … می تواند بر روی تصمیم شما تاثیر گذار باشد . قابل ذکر است که برای وردپرس بایستی حتما از هاست لینوکس استفاده کنید ، چون وردپرس بر پاسه PHP برنامه نویسی شده است و اگر مطلع باشید PHP در سیستم عامل لینوکس بهتر عمل می کند نسب به ویندوز . به طور کلی موارد زیر را حتما قبل از خرید هاست مورد بررسی قرار دهید و با آگاهی کامل هاست خود را تهیه نمایید .

  • پشتیبانی از پلاگین ها : بعضی از ارائه دهندگان هاستینگ اجازه نصب برخی از پلاگین ها را بهشما نمی دهند ، قبل از خرید هاست اگر احتمال می دهید به پلاگین خاصی در وردپرس خود نیاز دارید حتما قبلا با هاستینگ مورد نظر خود چک کنید که بعدا مشکلی در نصب نداشته باشید .
  • بک آپ و ریستور : بهترین حالت بک آپ روزانه ، هفته ای و ماهیانه است ، بسیاری از ارائه دهندگان هاستینگ تضمین بک آپ را به شما می دهند ولی آیا ۱۰۰% تضمین آنها اجرایی می شود ؟ برای فهمیدن این موضوع با تعدادی از مشتریان آن هاستینگ در این مورد می توانید صحبت کنید .
  • گول شهرت را نخورید ! : هر شرکت هاستینگی که از شهرت خاصی برخوردار بود حتما دلیل بر کیفیت هاستینگ و خدمات آنها نیست ! بعضی مواقع یک بازاریابی و تبلیغات مناسب می تواند عامل شهرت آنها شده باشد !
  • تخصص : بررسی کنید که اپراتور های پشتیبانی شرکت هاستینگ مورد نظرتون فقط یک مهندس فروش و بازاریابی نباشند ! منظروم اینه که بعدا اگر سوالی در مورد وردپرس یا بخش های مختلف هاست خود داشتید بتوانند به سوالت شما پاسخ دهند .

اگر یک سایت وردپرسی دارید که روزانه از بازدید بالایی برخوردار است ، پیشنهاد من استفاده از سرور مجازی ( VPS ) است . منابع بهتر ، سرعت و امنیت بهتری را می توانید تجربه کنید .

 

سوال شماره ۲ : آیا قالب های رایگان می توانند به سئوی سایتم صدمه بزنند ؟

خوب … اممممم ، هم آره هم نه !

یکی از بهترین قابلیت های وردپرس قالب های رایگان نامحدود آن است ، نمی توان ۱۰۰% گفت که همه قالب های رایگان به سئوی سایت صدمه می زنند . حتی الامکان سعی کنید از قالب های مخزن وردپرس استفاده کنید ولی اگر نشد یک سری نکات هستند که باید حتما قبل از استفاده از سایر قالب ها رایگان به آنها توجه کنید .

  • لینک های هرز :  قالب را حتما از لحاظ وجود لینک های مضر و تبلیغاتی منتشر کننده ها بررسی کنید . معمولا در قالب های رایگان لینک های تبلیغاتی و کپی رایت ها و بنر های تبلیغاتی به تعداد گذاشته می شوند !
  • آیا قالب آپدیت و پشتیبانی می شود ؟ آپدیت و پشتیبانی از اهمیت خاصی برخوردار هستند ، تعداد بسیار محدودی از پوسته های رایگان آپدیت می شوند و این مورد می توانید به سئوی سایت شما صدماتی وارد کند .
  • دیگران درباره آن قالب چه می گویند ؟ فید بک ها و نظرات کاربران می تواند شما را بهتر در مورد امنیت و کاربری قالب راهنمایی کنند . پس حتما نظرات را بخوانید .
  • آیا در کدنویسی قالب استاندارد های سئو و گوگل رعایت شده است ؟ این مورد خیلی مهم است ! اگر از تخصص لازم برخوردار هستید خودتان بررسی کنید ، اگر خیر باید قالب حتما توسط یک متخصص سئو بررسی و تایید شود .

اگر می خواهید پوسته وردپرس حرفه ای نیز خریداری کنیم میت وانید به وب سایت های زیر مراجعه نمایید .

تم بین –  ایران اینترنت  –  تینی اسکین

 

سوال شماره ۳ : نصب وردپرس بر روی یک دامنه جدید ؟ نصب رو سابدامین یا یک پوشه ؟ کدام بهتره برای سئو ؟

سوال خوبیه ! برای زمانی که شما یک وب سایت دارید و می خواهید یک بلاگ یا بخش اخبار برای وب سایت خود راه اندازی کنید . بیایید نگاهی به گزینه های موجود بندازیم .

نصب وردپرس بر روی یک دامنه و هاست جدید یک سری مزایا داره ، مثلا می توانید یک برند سازی جدا برای بخش بلاگ انجام بدید و رنکینگ جدا برای بلاگ خود بسازید . با کمک یک متخصص سئو و تنظیم صحیح استراتژی ها و کلمات کلیدی سایت می توانید در مدت زمان کوتاهی به موفقیت رسیده و کاربران زیادی را به دامنه جدید خود جذب کنید ولی اول از خود بپرسید که آیا واقعا این کار نیاز هست ؟

اگر نه ، ممکن است وبلاگ خود را در یک سابدامین راه اندازی کنید مانند blog.yourdomain.com ، ولی تجربه شخصی بنده این هست که بلاگ خود را در یک پوشه نصب کنید ، این مورد برای سئوی سایت اصلی شما و بلاگ نیز بهترین گزینه است ! برای مثال youdomian.com/blog .

 

 

نوشته شده در می 10, 2015 / 3,153 نمایش / کد مطلب : 12341

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

35 − = 29