مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

چند نکته مفید در مورد سئو !

در این مطلب میخوام که چند نکته شاید خیلی ساده ولی مهم را براتون توضیح بدم در مورد سئو . گاهی اوقات نکته های ساده میتوانند خیلی تاثیر گذار باشند بر خیلی از مسائل .

 

عنوان سایت – تگ title

عنوان سایت یکی از مهم ترین عوامل موئثر بر سئو است . سعی کنید عنوان سایت خود را طوری انتخاب کنید که کاملا مرتبط با موضوع سایت شما باشد . عنوان سایت شما نباید از بیش از ۶۴ کارکتر و کمتر از ۱۰ کارکتر باشد . هیچ وقت از یک عنوان برای چندین صفحه وبسایت خود استفاده نکنید , زیرا بازدید کنندگان و موتور های جستجو را گیج خواهد کرد . عنوان صفحه باید در عین سادگی و کوتاه بودن , صفحه را کامل تشریح کند .تگ title باید فقط یک بار در صفحه و در بین تگ head قرار گیرد .از استفاده از کلمات اضافی در انتخاب عنوان صفحه بپرهیزید.از مهمترین کلید واژه هایی که در صفحه به کار برده اید برای انتخاب عنوان استفاده کنید .

 

توضیحات سایت – تگ Decsription

تگ توضیحات به موتور های جستجو توضیحاتی در مورد صفحه میدهد . این تگ نیز همانند تگ عنوان باید کامل درباره صفحه سایت شما باشد . توضیحات سایت نباید بیش از ۱۵۰ کارکتر و کمتر از ۵۰ کارکتر باشد . از این تگ در بین تگ head قرار می گیرد . برای هر صفحه یک توضیح مخصوص بنویسید و از استفاده , از یک توضیح برای چند صفحه بپرهیزید . از نوشتن توضیحاتی که به صفحه سایت شما ربطی ندارد اجتناب کنید .

 

عنوان مطالب  – تگ h1

تگ h1 نیز یکی از تگ های مهم در صفحه است. لزوما نباید تگ title و تگ h1 با یکدیگر متفاوت باشند ولی در صورتی که متن تگ h1 به گونه ای انتخاب گردد که کلید واژه های مهم دیگر موجود در صفحه و یا همان کلید واژه های استفاده شده در عنوان با ادبیات دیگر در آن قرار گیرد در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مفید خواهد بود. در هر صفحه باید یک تگ h1 وجود داشته باشد .

 

طول و عرض تصاویر – ویژگی width و height تصاویر

سعی کنید هر عکسی که در وبسایت خود قرار میدهید , طول و عرض آن یعنی ویژگی width و height آن را تعیین کنید .

 

متن جایگزین تصاویر – ویژگی alt در تگ img

ویژگی alt مهم ترین ویژگی تگ img است . گوگل و موتور های جستجو با استفاده از این ویژگی تصاویر سایت شما را پیدا میکنند . در صورتی که عکسی این ویژگی را نداشته باشد , از نظر گوگل و سایر موتور های جستجو این عکس وجود ندارد . یکی دیگر از کاربرد های این ویژگی آن است که زمانی مرورگر به هر دلیلی نتواند عکس را بارگذاری کند , این متن نشان داده خواهد شد . متنی که برای این ویژگی تعیین میشود باید با موضوع عکس مرتبط باشد .

 

امیدوارم که مفید واقع شده باشد .

منبع : وان اسکریپت

 

نوشته شده در می 11, 2012 / 13,621 نمایش / کد مطلب : 1460

8 دیدگاه در “چند نکته مفید در مورد سئو !”

  1. مفید بود دستتون درد نکنه

  2. با سلام و خسته نباشید
    یک سوال   تصاویر ها که در سایت قرار میگیرد باید طول و عرض یکی باشد یا نه
    طول و عرض تصاویر – ویژگی width و height تصاویر

  3. خسته نباشید
    میشه من رو راهنمایی کنید من در سایت تصویر رو در اندازه ۱۵۰*۲۰۰ قراره میدهم ام وقتی که سئو رو سایت چک می کنم تمام تصاویر رو به تعریف نشدن width و  height اخطار میده

    • همچین چیی تقریبا غیر ممکن هستش !

      احتمالا در تعریف عرض و طول کد ها را اشتباه نوشته اید !

      باید اینطوری باشه :

      width:100px 

      height:100px

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

89 + = 93