مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

چرا داشتن کسب و کار آنلاین ضروری است

این روزها با بالا رفتن قیمت دلار و شرایط نابسامان اقتصادی در کشور و گرانی کالا و محصولات؛ افراد به دنبال راه‌هایی برای افزایش درآمد خود هستند. همچنین برخی از افراد به دلیل اینکه ساعات کاری آنها زیاد است، فرصتی برای داشتن شغل دوم را ندارند.

از آنجایی که افراد به دنبال زندگی راحت هستند و دوست دارند در کمترین زمان به خواسته و نیاز خود برسند؛ دنیای دیجیتال و اینترنت تمامی تلاش خود را می کنند تا آسایش و راحتی را برای مردم فراهم کنند. بنابراین راه اندازی کسب و کار اینترنتی، یکی از بهترین راه های افزایش درآمد است که شما می توانید با حداقل سرمایه به درآمد زیادی برسید. یکی از راه‌های کسب درآمد از اینترنت، راه اندازی سایت است، که شرکت‌هایی در زمینه طراحی سایت در مشهد به فعالیت می پردازند و می توانند شما را در این زمینه یاری کنند.

سفارش طراحی سایت در مشهد، برای رشد کسب و کار اینترنتی


‌سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که “بهتر است کسب و کار اینترنتی خود را در کدام یک از شبکه‌های مجازی راه اندازی کنیم؟”

با وجود اینکه شبکه‌های مجازی متنوعی مثل اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و… پیشرفت قابل توجهی داشته اند و امروزه در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، اما جالب است بدانید مردم چه در ایران و چه در کشورهای خارجی همچنان کالا، محصولات و خدماتی که نیاز دارند را در گوگل جست و جو می کنند. همچنین داشتن سایت حرفه ای، باعث جلب اعتماد مشتری می شود و همچنین کسب و کار شما را بزرگتر نشان می دهد.

۳ دلیل قانع کننده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وبسایت

  • با داشتن سایت، مشتری‌ها و سود خود را بیشتر می کنید: یکی از بزرگترین مزیت‌های کسب و کار اینترنتی، این است که محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت؛ بنابراین افراد از سراسر کشور هر زمانی که نیاز به یکی از محصولات یا خدمات شما پیدا کنند، می توانند آن را خریداری و استفاده کنند. بنابراین با داشتن وبسایت، مشتری‌های شما افزایش خواهند یافت و سود شما در این راه بیشتر از قبل خواهد بود.
  • با داشتن وبسایت، به کسب و کار اینترنتی خود اعتبار ببخشید: یکی از راه‌هایی که می توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید، داشتن وب سایت است، آمار نشان می دهد ۵۶ درصد مردم، نمی توانند به کسب و کاری که دارای وبسایت نیست اعتماد کنند. بنابراین داشتن سایت به شما کمک می کند موقعیت و کسب و کار خود را بهتر نشان دهید.
  • با حداقل سرمایه می توانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید: بهتر است بدانید برخی از شرکت‌های کلاهبردار و سودجو که در زمینه طراحی سایت به فعالیت می پردازند، از نا آگاهی برخی از مردم سوء استفاده می کنند و قیمتهای نجومی را برای طراحی سایت به آنها پیشنهاد می دهند؛ بنابراین عده زیادی از افراد به دلیل سرمایه کمی که دارند از ایجاد سایت برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود صرف نظر میکنند. اما خوب است بدانید شرکت های معتبر زیادی نیز وجود دارند که هزینه مناسبی بابت طراحی سایت شما دریافت میکنند. یکی از شرکت های خوبی که دارای تیم متخصص و حرفه ای است، شرکت سورینت (www.sorinet.net) است که شما می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب سایت خود را داشته باشید.

با بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد، سایتی حرفه‌ای بسازید

امروزه با گسترش کسب و کار اینترنتی و افزایش درخواست‌ها برای ساخت سایت، شرکت های زیادی برای طراحی و ساخت سایت تاسیس شده اند؛ بهتر است بدانید بسیاری از این شرکت ها مجوز فعالیت ندارند و حتی ممکن است مبلغ زیادی از شما دریافت کنند اما سایت مناسب و حرفه ای تحویل شما ندهند؛ بنابراین لازم است در انتخاب شرکت برای طراحی سایت، حساسیت به خرج دهید . در این بخش قصد داریم موارد مهمی را که باید در هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در نظر بگیرید برای شما شرح دهیم.

یک شرکت طراحی سایت خوب، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

  • سابقه:

یکی از موارد مهمی که باید در نظر داشته باشیم، سابقه شرکت است؛ اگر شرکتی نوپا بود و سابقه زیادی در زمینه طراحی سایت نداشت نمی‌توان به طور قطع، برچسب بی تجربه و غیر حرفه‌ای به آن زد اما نمی توان به طور کامل نیز به آن اعتماد کرد. بنابراین بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که دارای سابقه زیادی باشد.

  • تخصص:

مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید، نیروی حرفه ای و متخصص شرکت است، تیم آن شرکت باید به قدری حرفهای و کار بلد باشد که بتواند هر گونه سایتی را طراحی کند و با توجه به کسب و کار مشتری ایده و راهکارهای مفید و تازه پیشنهاد دهد.

  • سئو:

یکی از مهمترین و ضروری ترین ملاک هایی که برای انتخاب شرکت طراحی سایت باید در نظر داشته باشید، این است که آیا آن شرکت به سئو مسلط است یا خیر! برای رشد کسب و کار اینترنتی شما، سئو نقش بسیار مهمی دارد. بنابراین باید به دنبال شرکتی باشید که در زمینه سئو حرفه ای بر روی اصول درست عمل کند.

  • خدمات:

معمولاً شرکتهای معتبر طراحی سایت خدمات پس از فروش دارد؛ خدماتی از جمله پاسخ به سوالات مشتری ها، پشتیبانی ۲۴ ساعته از سایت، تولید محتوای سایت و سئو سایت به عهده آنهاست. برخی از شرکت ها نیز خدمات دیگری علاوه بر این خدمات ارائه می دهند مثل تبلیغات اینترنتی و امنیت سایت؛ این نوع خدمات نشان دهنده اعتبار آن شرکت است.

  • خلاقیت:

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت، نمونه کارهای آن را مشاهده کنید؛ یک شرکت طراحی سایت خوب لازم است در کار خود خلاقیت به خرج دهد؛ مثلا از قالب زیبا و چشم نواز استفاده کند، سرعت بارگذاری سایت بالا باشد، برای سایت شما ویژگی ریسپانسیو بودن را فراهم کند، محتوای یونیک و مفید تولید کند و… .

 

‌با در نظر گرفتن این موارد، شما به راحتی می توانید شرکت معتبر و مناسبی را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود پیدا کنید. یکی از شرکت‌های خوبی که در حوزه طراحی سایت به فعالیت میپردازد و تمامی موارد گفته شده را دارا است، شرکت طراحی سایت مشهد است. برای دیدن نمونه کارهای شرکت، به سایت سورینت مراجعه کنید.

خدمات مشاوره طراحی سایت مشهد در حوزه ی کسب و کار اینترنتی

یکی از مهمترین پیش نیاز های طراحی سایت در زمینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی، گرفتن مشاوره از یک متخصص طراحی سایت است. برای جلوگیری از هرگونه اشتباه ای در زمینه طراحی و اجرای سایت و پرداخت هزینه های اضافی بهتر است از مشاور طراحی سایت در ابتدای کار کمک بگیرید.

به طور کلی اگر به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید، پیشنهاد می کنیم انتخاب شرکت طراحی سایت را جدی بگیرید؛ در صورتی که شرکت نتواند وبسایتی حرفه ای تحویل دهد، احتمال اینکه کسب و کار شما با شکست مواجه شود بالا میرود.
شرکت سورینت با داشتن ۱۰ سال سابقه و دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت و خدمات پس از فروش، به خوبی می تواند شما را در این امر یاری کند. برای سفارش طراحی سایت در مشهد و دانلود کتاب آموزشی “سیر تا پیاز افزایش درآمد از طریق طراحی سایت” به سایت سورینت مراجعه کنید.

نوشته شده در جولای 4, 2022 / 1,343 نمایش / کد مطلب : 16942

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

49 + = 58