مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

پوسته فروشگاه کتاب و CD/DVD وردپرس BEBO نسخه ۲٫۰

پوسته فروشگاه کتاب و CD/DVD وردپرس!

BEBO یک پوسته وردپرسی حرفه ای در زمینه فروشگاه کتاب و سی دی/دی وی دی های آموزشی و فیلم های مختلف می باشد. پوسته BEBO امکان راه اندازی یک فروشگاه فوق العاده حرفه ای را به شما می دهد. کسب و کار خود را راه اندازی کنید! اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه کتاب، پک های آموزشی، سی دی و دی وی دی های فیلم/انیمیشن/بازی و … را دارید، حتما از پوسته ورردپرس BEBO دیدن کنید. همراه وان اسکریپت باشید.

پوسته-فروشگاه-کتاب-cddvd-وردپرس-bebo-نسخه-2-0

پوسته فروشگاه کتاب BEBO

پوسته BEBO یکی از محبوب ترین پوسته ها در زمینه راه اندازی فروشگاه وردپرس می باشد که در سایت منتشر کننده اصلی خود یعنی themeforest امتیاز ۴ را به خوداختصاص داده است. شغل شما چیست؟ نویسنده کتاب؟ طراح؟ مدرس؟ عکاس؟ نقاش؟ و یا…؟ شغل شما هرچه که باشد اگر یک سایت حرفه ای برای شغل خود نیاز دارید، پوسته BEBO یک انتخاب عالی می باشد.

فروش ایده های خود!

امروزه ایده ها، نقش بسیار مهمی در راه اندازی کسب و کار ها دارند. اگر شما فردی خلاق و ایده پرداز هستید می توانید از طریق پوسته BEBO ایده ها و خلاقیت های خود را به اشتراک و فروش بگذارید. مطمئن باشید شاهد استقبال فراوانی خواهید بود! امیدواریم پوسته BEBO مورد استفده شما قرار بگیرد. موفق باشید.

نوشته شده در ژوئن 17, 2016 / 4,755 نمایش / کد مطلب : 15056

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

46 − = 37