مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

پخش آنلاین موسیقی در وردپرس با افزونه Background Music Player Lite

احتمالا با پخش آنلاین موزیک بعد از ورود به وب سایت یا وبلاگ در برخی از وبگاه ها برخورد کرده اید یعنی بلافاصله بعد از بارگذاری کامل سایت، موسیقی در زمینه اجرا می شود که امکان قطع و عدم پخش آن نیز توسط کاربر و بازدیدکننده وجود ندارد اگر علاقه مندید در سایت تان چنین قابلیتی را ایجاد نمایید می توانید از افزونه Background Music Player Lite استفاده کنید. این پلاگین با دارا بودن دکمه های کنترلی پخش، رد کردن آهنگ و عدم پخش stop امکان کنترل آهنگ در حال اجرا را فراهم می کند از این افزونه می توان در سایتهای آشپزی و رستوران برای پخش موسیقی لایت و آرامش بخش استفاده کرد.

پخش-آنلاین-موسیقی-وردپرس-با-افزونه

پخش آنلاین موسیقی در وردپرس با افزونه Background Music Player Lite

این افزونه یک افزونه ساده و کاربردی می باشد که تنظیمات این افزونه بسیار راحت است و عملکرد به این صورت است که شما با نصب این افزونه و فعالسازی آن، آهنگ های مورد نظر خود را انتخاب نمایید و آپلود کنید و هر آهنگ را که می خواهید می توانید در هر صفحه وب سایت و یا در هر مطلب مورد نظر خود قرار دهید و به صورت آنلاین موزیک را برای کاربران وب سایت خود پخش نمایید.

پس از این که افزونه را فعال نمودید، اگر دقت نمایید در پنل وردپرس گزینه ی جدیدی به نام bg tracks ایجاد می شود که شما باید بر روی گزینه bg tracks کلیک نمایید تا به تنظیمات افزونه دسترسی پیدا کنید، سپس در بالای صفحه ای که برای شما باز شد بر روی گزینه add new کلیک نمایید که شما با پنجره ی جدیدی رو به رو می شوید که باید شما در بخش track لینک دانلود فایل آهنگ مورد موردنظر و همچنین نام خواننده را وارد نمایید و سپس اطلاعات مربوط به آهنگ و خواننده را وارد نمایید و در اخر هم بر روی گزینه ی انتشار کلیک کنید.

خب دوستان بعد از این که شما کارهای فوق را انجام دادید، نوبت به تنظیمات دیگر افزونه می رسد و شما باید در این بخش هم موزیک پلیر را انتخاب کنید و در وردپرس خود قرار دهید که شما دوباره به بخش bg tracks > setting بروید تا تنظیمات مربوط به افزونه را انجام دهید که در زیر برای شما هر بخش از تنظیمات این صفحه را معرفی می کنم:

Include method : دوستان از گزینه نحوه ی قرار گرفتن موزیک پلیر بر روی سایت را مشخص می کنید و اگر شما تمایل داشته باشید که بر در تمامی صفحات پلیر نشان داده شود گزینه auto include را انتخاب کنید.

Include player on : این بخش از تنظیمات مشخص می کند که پلیر بر روی کدام یک از صفحات وب سایت شما قرار بگیرد ، اگر شما All Pages, exclude homepage را فعال نمایید ، بر روی تمامی صفحات به جز صفحه اصلی وب سایت شما پلیر قرار می گیرد.

در ادامه تنظیمات :

اگر تیک گزینه Enable autoplay را فعال سازید، به محض این که کاربر وارد سایت شما شود ، موزیک پخش می شود.

اگر شما گزینه Repeat playlist را فعال نمایید، موزیک پس از این که به پایان رسید از اول پخش می شود.

در نهایت گزینه Choose player style and colors مربوط به استایل پلیر شما می باشد، که شما می توانید آن را به سلیقه ی خود شخصی سازی نمایید.

نوشته شده در می 16, 2016 / 3,702 نمایش / کد مطلب : 14597

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 83 = 89