مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ورود به مدیریت وردپرس با نزدیک کردن تلفن همراه به مانیتور !

تا به حال چند بار شده که کلمه عبور وبلاگ تان را فراموش کرده باشید؟ از اینکه دیگران با کشف کلمه عبور شما به بخش مدیریت وبلاگ‌تان دسترسی پیدا کرده و همه اطلاعات شما را حذف کنند نگران هستید؟

از اینکه در مکان‌های عمومی مثل کافی نت‌ها و یا رایانه‌های دوستان ، وارد بخش مدیریت وبلاگ‌تان شوید هراس دارید که نکند کلمه عبور شما توسط نرم افزارهای Keyloger ثبت شود؟

تصور کنید تنها با نزدیک کردن تلفن همراه هوشمند خود به مانیتور کامیپوترتان ، بتوانید وارد بخش مدیریت وبلاگ‌تان شوید. آن هم بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور ! واقعا هیجان انگیز است !!

Snapshot_2016-03-15_054837

بی اغراق بایدگفت که دیگر زمان استفاده از گذرواژه‌ها و کلمات عبور در حال سپری شدن است. از طرفی به خاطر سپردن یک کلمه‌عبور یکسان برای ورود به تمامی وبسایت‌ها و حساب‌های کاربری به هیچ وجه امن و مورد قبول نیست و  از طرف دیگر حفظ کردن تعداد زیادی کلمه عبور برای سایت‌های مختلف نیز کار دشواری است که گاها ممکن است کلمه عبور یک یا چند سرویس مختلف خود را فراموش کنید. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها امروزه به دنبال جایگزینی برای کلمه‌های عبور فعلی برای حفظ حریم شخصی افراد هستند که هم ورود برای کاربر راحت‌تر باشد و هم ورود برای سایرین دشوارتر و غیرممکن‌تر.

Snapshot_2016-03-15_054746

  • برای شروع لازم است تا پلاگین Clef را در وردپرس خود نصب کنید. (قابل دریافت از پایان این نوشته)
  • سپس می‌بایست اپلیکیشن Clef را برای تلفن همراه خود دریافت کنید . (قابل دریافت از پایان این نوشته)

clef-install-plugin-wp

بعد از موفقیت آمیز بودن نصب ، افزونه را فعالسازی میکنیم.

clef-active-plugin-wp

پس از فعالسازی افزونه و ورود به صفحه تنظیمات افزونه برروی گزینه get started کلیک کنید.

clef-get-started-plugin-wp

در صورتی که نرم افزار clef را برروی تلفن همراه خود نصب کرده اید برروی I already have the app کلیک کنید اما در صورتی که برنامه را برروی تلفن همراه خود نصب نکرده اید برروی دکمه Get the Clef App کلیک کنید برای دریافت نرم افزار .(قابل دریافت از پایان این مطلب)

clef-I-already-have-the-app-plugin-wp

بعد از ورود برروی دکمه سبز رنگ Complete Setup کلیک کنید.

clef-Complete-Setup-plugin-wp

بعد از انجام مراحل بالا در صفحه جدید ۳ راهنما برای استفاده از clef برای شما نوشته شده است بعد از خوانده راهنما برروی دکمه Got it کلیک کنید.

clef-Got-it-plugin-wp

در صفحه جدید یک نرم افزار برای کروم وجود دارد با نام Try Waltz که این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید همین کاررا در حساب شبکه های اجتماعی یا ایمیل انجام دهید ، اگر دوست دارید میتوانید برروی این گزینه کلیک کنید در غیر اینصورت برروی گزینه Go to Clef Settings کلیک کنید برای تمرکز بیشتر برروی clef و انجام تنظیمات آن.

clef-Try-Waltz-plugin-wp

به صفحه جدید هدایت میشوید برای انجام دادن تنظیمات ورود ، شما از طریق این صفحه میتوانید مشخص کنید که این رمز عبور برای چه کاربرانی غیر فعال باشد، به عنوان مثال میتوانید تعیین کنید رمز عبور clef برای ( مدیر اصلی ،تماشاگر،بلوکه شده،مدیریت،شرکت کننده،کاربران فروشگاه،کارمند فروشگاه،فروشنده فروشگاه،مدیریت فروشگاه ) نمایش داده نشود و این گروه باید برای ورود از رمز عبور و نام کاربری استفاده کنند.

clef-setting1-plugin-wp

با تیک زدن این گزینه رمز عبور clef به عنوان رمز عبور اولیه نمایش داده میشود ، که تنها کاربران clef میتوانند از این رمز عبور استفاده کنند.

clef-show-clef-wave-plugin-wp

با فعالسازی support clef in your footer در بالا و پایین وبسایت شما یک لینک برای ورود ایجاد می شود.

clef-support-clef-in-your-footer-plugin-wp

دعوت به کاربران برای ثبت نام در clef و استفاده از آن برای دسترسی به وبسایت خود با ارسال یک ایمیل به این برنامه

clef-invite-user-plugin-wp

در فرم زیر شما باید کلید های API که با ثبت نام در clef بدست آورده اید برای برای اتصال clef وارد کنید. (با تیک زدن گزینه در آخر میتوانید به بازدید کننده اجزاه بدهید از طریق clef در وبسایت ثبت نام کند)

clef-api-settings-plugin-wp

در آخر با انجام تنظیمات بالا فرم ورود در صفحه ورود وبسایت شما نمایان میشود و دیگر نگران امنیت وبسایتتان نیستید چون clef امنیت وبسایت شما را تضمین میکند.

clef-login-form-wp

سپس یک کد موجی شکل آبی رنگ به شما نمایش داده خواهد شد و از شما درخواست میگردد تا اپلیکیشن Clef موجود در تلفن همراه و یا تبلت خود را اجرا نموده و آن را در نزدیکی کدموجی شکل قرار دهید تا کد اسکن شود

همچنین در بخشی که با عنوان Override URL مشخص شده است میتوانید یک لینک دلخواه و مخفی تهیه کنید که اگر بنابه دلایلی به گوشی خود دسترسی نداشتید و یا مثلا گوشی شما به سرقت رفته بود و قابلیت ورود با کلمه عبور را نیز غیر فعال کرده بودید ، با وارد کردن این لینک مخفی قابلیت ورود با تکنولوژی Clef غیرفعال شده و دوباره می توانید به وسیله نام کاربری و کلمه عبور وارد مدیریت وبلاگ شوید.

از جمله تنظیماتی که شما میتوانید انجام دهید:

  • فعال یا غیر فعال سازی ورود به داشبورد وبلاگ تنها از طریق تکنولوژی Clef
  • فعال یا غیر فعال سازی قابلیت ورود با تکنولوژی Clef + ورود به صورت معمول (ورود دومرحله‌ای به وبلاگ)
  • امکان تعریف دسترسی های مختلف برای کاربران مختلف وبلاگ
  • فعال یا غیر فعال سازی قابلیت ثبت نام کاربران جدید در وبلاگ با استفاده از تکنولوژی Clef

تنظیمات تلفن همراه

در ابتدا برروی گزینه Get Started کلیک کنید.

clef-mobile-setting1-plugin-wp

در مرحله بعد رمز عبور ۴ رقمی را وارد کنید.

clef-mobile-set-password-plugin-wp

بعد از انجام مراحل بالا پروفایل کاربری شما در تلفن همراهتان ایجاد میشود و کد موجی شکل آبی رنگ برای شما نمایان میشود و با نزدیک کردن این که به مانیتور کامپیوتر خود براحتی وارد پنل مدیریت می شود.

clef-mobile-end-settings-plugin-wp

البته اپلیکیشن Clef نصب شده در تلفن همراه خود مجهز به یک کلمه عبور ۴ رقمی برای ورود است و علاوه بر این در صورت سرقت گوشی می‌توانید با مراجعه به این آدرس نسبت به غیرفعال سازی Clef اقدام کنید. بنابراین خیالتان بابت دسترسی غیرمجاز به مدیریت وبلاگ تان کاملا تخت باشد چرا که Clef فکر همه جا را کرده است! قابل ذکر است برای استفاده از این اپلیکیشن گوشی شما باید دارای اینترنت باشد.

» برنامه های موبایل

[دریافت نرم افزار اندروید]      [دریافت نرم افزار IOS]

» افزونه Clef را هم از لینک پایین دانلود کنید

نوشته شده در مارس 15, 2016 / 2,601 نمایش / کد مطلب : 13697

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + = 12