مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ورود با فیسبوک در وردپرس

تا حالا سایتی را دیده اید که امکان ورود با فیسبوک را بدهد؟ دوست دارید این کار را در وبسایت خود انجام دهید؟ در این مطلب به شما نشان می دهیم که چگونه می توان با یک کلیک در وردپرس با اکانت فیسبوک وارد شد یا ثبت نام کرد.

ورود-با-فیسبوک-در-وردپرس

افزونه ورود با فیسبوک در وردپرس

بسیاری از ما از این که فرم های ثبت نام را بطور کامل پر کنیم و منتظر ایمیل تایید آن باشیم خوشمان نمی آید. با اضافه کردن این قابلیت کاربر به راحتی می تواند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود در فیسبوک به راحتی وارد سایت شوند.

نگاهی به نحوه اضافه کردن این افزونه در وردپرس می اندازیم که کار کاربران را بسیار راحت می کند.

اولین چیزی که نیاز دارید دانلود و نصب و فعال سازی افزونه Nextend Facebook Connect از همین صفحه می باشد. پس از فعال سازی به قسمت تنظیمات>Nextend FB Connect بروید تا افزونه را آماده استفاده کنید.

fbconnect-settings

پس از این مرحله نیاز است که افزونه  با اپلیکیشن فیسبوک ارتباط برقرار کند. اگر قبلا از افزونه ای استفاده می کرده اید که در فیسبوک کامنت می گذاشتید، مطمئنا قبلا اپلیکیشن فیسبوک را در سایت خود ایجاد کرده اید. می توانید از نام کاربری  و رمز عبور خود در بخش تنظیمات استفاده کنید.

اگر اپلیکیشن فیسبوک را ندارید می توانید رایگان آن را در سایت خود ایجاد کنید. به آسانی به سایت Facebook Developers رفته و زیر منو My Apps روی لینک اضافه کردن اپلیکیشن جدید کلیک کنید.

create-new-app1

بعد از آن یک صفحه پاپ آپ برای شما ظاهر می شود که شما باید پلتفرم خود را مشخص کنید و شما گزینه وبسایت را انتخاب کنید.

addnewapppopup

پس از آن می بایست اسم اپلیکیشن، فضای اسم و دسته بندی برای اپلیکیشن خود انتخاب کنید. می توانید از اسم سایت خود برای نام اپلیکیشن و فضای اسم استفاده کنید و بعد از آن روی دکمه ایجاد شناسه اپلیکیشن کلیک کنید و ادامه دهید.

appname

فیسبوک اپلیکیشن شما را می سازد. در صفحه بعدی کمی صفحه را اسکرول کنید و لینک  سایت خود را وارد کنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید.

websiteurl

تمام شد. شما موفق شدید که اپلیکیشن فیسبوک بسازید. هم اکنون می توانید با کلیک روی منو My Apps و اپلیکیشنی که ساختید داشبورد اپلیکیشن خود را مشاهده کنید .دقت داشته باشید که نام کاربری و رمز را حتما کپی کنید.

appdashboard

به صفحه تنظیمات Nextend Facebook Connect در سایت وردپرسی تان برگردید و نام کاربری و رمز را جایگزاری کنید. یکبار که این کار را انجام دهید بقیه امکانات را بر روی صفحه بررسی کنید و پس از آن دکمه ذخیره را کلیک کنید تا تنظیمات افزونه ذخیره شوند.

» امیدواریم این مطلب در اضافه کردن این افزونه به سایت وردپرسی شما کمک کرده باشد.

نوشته شده در می 8, 2016 / 2,787 نمایش / کد مطلب : 14430

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

60 − = 54