مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

هاست لینوکس پرسرعت

هاست لینوکس پرسرعت

با سلام به همراهان همیشگی

آیا می دانید هاست چیست و هاستینگ به چه چیزی می گویند؟ هاست در لغت به معنای میزبانی کردن یا میزبان می باشد و به همین دلیل به سرویسی که سایت های شما بر روی آن میزبانی می شود و یا در واقع نگهداری می شود هاست یا وب هاست می گویند که با خرید میزبانی وب و ثبت دامنه می توانید به آن دسترسی داشته باشید . حتما می پرسید با خرید هاست و دامنه چه چیزهایی عاید شما می شود؟

با خرید هاست لینوکس یک بخشی از فضا و سخت افزار یک سرور در یک گوشه جهان که به شبکه جهانی اینترنت متصل است به شما تعلق می گیرد و در واقع سایت و اطلاعات شما بر روی شبکه جهانی اینترنت در یک سرور اختصاصی و بوسیله شرکت ارائه دهنده سرویس هاستینگ نگهداری می شود.

حالا سوال اینجاست که چگونه محتوای سایت به دست ما می رسد و در مسیر رسیدن یک صفحه وب به دست ما چه اتفاقاتی می افتد ؟
پاسخ این است که وقتی یک کاربر درخواست صفحه وبی را بوسیله مرورگر خود از پای کامپیوتر به سرور سایت ارسال می کند درخواست به وب سرور فرستاده می شود و وب سرور درخواست را پردازش نموده بصورت تصویر و متن خروجی آن از هاست به سمت کامپیوتر شخصی شما ارسال می شود که شما می توانید محتویات صفحه را در کسری از ثانیه مشاهده کنید بله این فرایند رفت و برگشت

درخواست ها و پاسخ ها از سمت هاست سی پنل را ترنسفر و یا ردو بدل شدن دیتا می گویند که منجر به مصرف پهنای باند اینترنت می شود، طرز کار پهنای باند دقیقا شبیه به یک خیابان چند بانده می باشد که ارسال و دریافت اطلاعات به سرعت در آن انجام می شود هر چه این خیابان عریض تر و پهنای باند بیشتر باشد اطلاعات بدون تاخیر و با سرعت خیلی بیشتری قادر به عبور از مسیر هستند در نتیجه صفحات وب سریعتر باز می شوند.

logoad-webhostfa

حال سوالی که مطرح می شود این است که سرعت هاست لینوکس پرسرعت به چه چیزهایی بستگی دارد ؟ تاثیر پورت سرور در ترافیک های بالا می تواند قابل لمس باشد ولی آنچه بیشتر در سرعت دسترسی به صفحات تاثیر دارد بستگی به نوع هاست شما دارد که هاست با درایو SSD باشد و دارای سخت افزار پر قدرت باشد و اینکه بستگی دارد سرویس دهنده از چه مشخصات سخت افزاری و چه کانفیگی بهره برده باشد و موقعیت جغرافیایی نیز تا حدودی تاثیر دارد اما معمولا همان درایو اس اس دی و کانفیگ های بهینه و استفاده از وب سرور هایی مانند لایت اسپید تاثیر زیادی بر سرعت هاستینگ شما دارد.

 

بنده یک هاست سی پنل معتبر می شناسم که دارای همه این مشخصات می باشد چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری تا حدود زیادی نیاز شما را برای خرید هاست لینوکس برطرف خواهد نمود و آن وب هاست فا دات کام می باشد با خرید هاست سی پنل و خرید دامین از وب هاست فا می توانید همین امروز سایت خود را راه اندازی نمایید کنترل پنل دوست داشتنی سی پنل همه امکانات لازم برای مدیریت هاست را در اختیار شما قرار می دهد. پکیجهای سالانه وب هاست فا دارای یک دامنه رایگان و یک ماه هاست رایگان هم می باشد که شما می توانید بصورت یکجا و بدون نیاز به خرید دامنه جداگانه ، سرویس موردنظر خود را یکجا دریافت نمایید .

 

در دنیای وسیع اینترنت امروز پیدا کردن یک هاست سی پنل خوب بین این همه سرویس دهنده شاید کار سختی به نظر برسد اما ما قبلا جستجو کرده ایم تست کرده ایم و درآخر به وب هاست فا رسیده ایم که امتحان خود را پس داده است پس در خرید هاست پرسرعت از این شرکت شک نکنید و همین حالا هاست برسرعت خود را از این شرکت سفارش دهید. پشتیبانی وب هاست فا ۲۴ ساعت شبانه روز در کنار شما خواهد بود و تا رسیدن به قله موفقیت شما را تنها نمی گذارد.

امیدوارم سایتتون پربازدید و جیبتون پرپول باشه . با تشکر

نوشته شده در نوامبر 28, 2016 / 3,046 نمایش / کد مطلب : 16070

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 1 =